مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

جی اس ام: فکر کنید که در تمام طول عمر دیجیتالی خویش گوشی آیفون داشته اید و حالا بر اثر یک تصمیم مختلف به سمت اندورید رفته اید . احتمال داراست اندروید سیستم عامل راحتی باشد و فعالیت کردن با آن دوست داشتنی باشد اما تفاوت هایی در‌این دو سیستم استدلال وجود دارد که می‌تواند یوزرها آی وی اس را که جدیدا به اندروید هجرت کرده اند آزار دهد . در‌این نوشته‌ی‌علمی چندین از این تفاوت ها را برای شما بیان میکنیم تا چنانچه هنوز تصمیم خویش را برای سفر از آی وی اس به اندروید نگرفته اید مقداری در مورد این مهاجرت تفکر نمایید .

جی اس ام: تصور نمایید که در تمام ارتفاع عمر دیجیتالی خود طراحی اپلیکیشن تلفن همراه آیفون داشته اید و درحال حاضر بر اثر یک تصمیم متفاوت به سمت اندورید رفته اید . احتمال داراست اندروید سیستم استدلال راحتی باشد و فعالیت کردن با آن دوست داشتنی باشد ولی تفاوت هایی در‌این دو سیستم دلیل موجود هست که میتواند یوزرها آی او اس را که جدیدا به اندروید مهاجرت کرده اند آزار دهد . در‌این مقاله تنی چند از این تفاوت ها را برای شما بیان میکنیم تا اگر هنوز تصمیم خود را برای هجرت از آی او اس به اندروید نگرفته اید پاره ای در مورد این هجرت تامل فرمایید .

1
– تفاوت پباده سازی حتی گوگل نیز در بعضا قسمت ها از دستورالعمل های متریال صفحه ارایی خویش به کارگیری نمی نماید . این در حالی می باشد که همه برنامه هایی که در‌این سیستم استدلال ساخته می گردند نیز بدین دستورالعمل ها احترامی نمی گذارند . اما مسئله برای اپل مختلف است . اپل نه تنها خودش به راهبرد هایی که برای تولید iOS استفاده کرده احترام می‌گذارد، سازندگان اپلیکیشن را نیز ناچار می کند تا به‌این راهبرد ها احترام گذاشته و برنامه های خود را با آی او اس همگام کنند . به این ترتیب تفاوت هایی که در برنامه های اندروید و سیستم عامل اندورید مشاهده می فرمایید به احتمال حاذق شمارا آزار خواهد بخشید .

2
– اندروید به آسانی آی وی اس وجود ندارد آی وی اس و اندروید از دید فلسفه تولید کاملا گوناگون می‌باشند . در اندروید یک سری رویه مختلف موجود هست تا یک ویژگی را فعال و یا این که غیر فعال فرمایید . اما اپل بدین موضوع معتقد میباشد که تنها بایستی یک شیوه برای فعال و غیر فعال کردن یک خصوصیت وجود داشته باشد . یکی‌از مشکل‌ها اندروید این است که کارگاه های تولید کننده تلفن همراه گوشی به تناسب دلخواه خودشان تغییراتی را در پوسته اندروید اعمال می کنند که همین امر منجر سر در گمی یوزرها اندروید در هنگام مسافرت به یک مارک دیگر خواهد شد .
 

  • ۹۹/۰۴/۰۶
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی