مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

کمپانی گوگل در بخش راهنمای Webmaster Blog از برنامه نویس ها درخواست می‌نماید که پاپ‌های تبلیغاتی را به طور هدفمند برای یوزرها فردی‌سازی نمایند تا مخاطب با محتوای اسپم و آزاردهنده روبرو نشود. برای کسب داده ها اضافه توصیه می کنیم نوشته‌ی‌علمی بهینه سازی گوشی را در وبسایت وبسیما مطالعه نمایید.

گوگل جریمه رنج برای آن مدل از اینترنت‌تارنما‌هایی که از پاپ آپ‌های ذیل استعمال می نمایند در لحاظ گرفته میباشد:

پاپ آپ فورا بعداز ورود به طراحی اپلیکیشن برگه به استفاده کننده نشان داده میشود.
پاپ‌ آپ‌ محتوای ورقه وبسایت را نهفته می نماید و دسترسی به محتوای اصلی نیست.
پاپ‌ آپ تمام فضای ورقه را پوشش می‌دهد.
18 ضابطه مهم برای به کار گیری درست از پاپ آپ
رعایت این مقررات موجب میگردد که نرخ تبدیل پاپ آپ شما بیش تر گردیده و استانداردهای متبوع گوگل که بر seo وب سایت نیز تاثیرگذار می‌باشند رعایت شود.

هیچ وقت فارغ از انگیزه از پاپ‌ آپ‌ها استعمال نکنید به این دلیل که اینکار سبب می شود وقت یوزرها گرفته گردیده و در سود اعتماد آنها را از دست بدهید.
پاپ آپ را به گونه ای پباده سازی نمایید که از نگاه ظاهری با وب سایت شما هماهنگ باشد.
ریسپانسیو بودن پاپ آپ یک فرمان ضروری در ساخت سایت محسوب میشود.
از متن های کوتاه و صریح به کار گیری فرمائید.
دکمه یا این که پیام شما در پاپ آپ بایستی بدیهی و در دسترس باشد.
در تهیه نمودن داده ها یوزرها خویش زیاده‌روی نکنید و صرفا نشانی نشانی اینترنتی آن‌ها‌را اخذ نمائید.
محتوای پاپ ‌آپ بایستی با محتوای جان دار در کاغذ دارای ارتباط باشد.
به یوزرها عصر کافی برای بازبینی وبسایت بدهید و تا جای ممکن از پاپ‌ها در کاغذ اولیه وبسایت خویش به کار گیری نکنید.
همسو با مقررات گوگل در پاپ آپ گوشی (اشاره گردیده در ابتدا) تکان فرمایید .
لازم وجود ندارد پاپ‌ آپ‌ در ورژن گوشی و دسکتاپ یکسان باشد، برای هر دستگاه یک پاپ آپ منحصربه‌فرد پباده سازی فرمایید.
یک رویکرد خروج (دکمه X) برای بستن پاپ آپ در چنگ استفاده کننده بگذارید.
پاپ آپ را دست‌کم 5 ثانیه بعد از ورود استفاده کننده به برگه به وی نشان دهید.
از پاپ‌های تکراری در صفحه ها گوناگون تارنما به کار گیری نکنید.
در حالتی‌که قصد دارید دقت استفاده کننده شما صرفا به یک چیز جلب شود، پنجره پاپ آپ خویش را در راءس ورقه قرار دهید.
در شرایطی که قصد دارید یک توصیه ویژه یا این که تخفیف ویژه را به استفاده کننده اطلاع دهید، به جای پاپ آپ از Sticky foo به کارگیری فرمایید.
در حالتی که محتوای پاپ آپ شما خیلی مایحتاج استفاده کننده وجود ندارد، پاپ آپ خویش را در لبه کاغذ قرار دهید.
از پاپ‌ آپ‌های فردی سازی گردیده استفاده کننده فایده ببرید تا مخاطب شما دقت بیشتری به محتوای پاپ آپ داشته باشد.
در‌حالتی که پاپ آپ یک توشه به وسیله استفاده کننده بسته شد در صفحه های دیگر تارنما یا این که مراجعات بعدی نباید اکران داده شود.
18 ضابطه مهم برای پباده سازی پاپ آپ
عده بندی
در شرایطی که محتوایی گرانبها و ویژه برای یوزرها تارنما خویش دارید یا این که میخواهید به گونه ای بازدیدکنندگان تارنما خویش را ارتقاء دهید، به کار گیری از پاپ‌ آپ تماماً منطقی و حتی لازم میباشد.

تلاش فرمائید با به کار گیری از امتحان و غلط و بازخوردی که از یوزرها خویش می گیرید، عنصرها گوناگون پاپ آپ مانند پباده سازی ظاهری، محتوا، CTA، مکان و عصر اکران آن را به طوری پباده سازی فرمایید که استفاده کننده با دیدن پاپ آپ در یک برگه از تارنما، فقط به تاءمل بستن آن نباشد!

بنظر شما به کارگیری از پاپ آپ چقدر بر نرخ تبدیل مشتری و جلب اعتنا یوزرها تاثیرگذار میباشد؟ آیا آزاردهنده بودن آن ها موجب میگردد که از این ابزار استعمال نکنیم؟
 

  • ۹۹/۰۴/۰۴
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی