مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

طراحی اپلیکیشن عبارتند از: طراحی وایر فریمینگ، طرح ها و نمونه های بصری برای اپلیکیشن های موبایل و آزمایش این طرح ها روی دیوایس های گوناگون.

طراحی اپلیکیشن 
این پلتفرم علاوه بر مورد ها بالا ، اتصال Drop Box، دسترسی به کتابخانه های Ui، قابلیت و امکان کار در شرایط آفلاین و موردها دیگری از این دست را برای کاربران خود مهیا کرده است.
کاربران Proto.io می‌توانند از ترانزیشن های سریع صفحات، تغییر تحول جهت ها، حرکات لمسی، تست طرح ها بر روی هر کدام از دیوایس های اندرویدی، آیپد و یا آیفون جهت رسیدن به هدف آخرین خود استعمال کنند.
پلتفرم Proto.io، اوایل فقط برای طراحی رابط کاربری و تجربه کاری اپلیکیشن های موبایل طراحی و استفاده می‌شد البته به تدریج با ارتقا استفاده از دیگر دستگاه های دیجیتال و افزایش اهمیت Ui و Ux در آن ها، کار خود را به طراحی Ui و Ux دستگاه های دیجیتال هوشمندی مثل تلویزیون های هوشمند، فریزر، ساعت، اتوموبیل، دستگاه های بازی و سیستم عامل Android Wear توسعه و گسترش داد.

قابلیت اشتراک گذاری طرح ها با دیگر کابران و ثبت سریع تغییرات مواردیست که Proto.io را به یک ابزار کاربردی برای طراحان Ui و Ux تبدیل کرده است.

Zeplin


زپلین یک افزونه وب و اپلیکیشن تحت وب می باشد که هدف آن کمک به طراحان Ui و Ux در اجرای دیدگاه ها و طرح های آن هاست.
این اپلیکیشن را می توان ابزاری واسط بین طراحان و گسترش دهندگان اپلیکیشن ها دانست که علاوه بر کاهش بعد از ظهر اجرای طرح ها و کمتر شدن تعداد باز نگری آن ها توسط دولوپرها، اجرای کامل طرح را هم تضمین میکند و این در حالیست که این همت عادی ، از حیث فنی و تخصصی در اجرا با پیچیدگی زیادی همپا می باشد.
لیست کردن خصوصیات طرح، کاری مشقت بار و وقتگیر می باشد، کاری که زپلین تنها با یک کلیک انجام میدهد! فقط کافیست طرح ها را آپلود فرمایید و معطل بمانید تا زپلین به طور تماما اتوماتیک، یک فهرست از مختصات طرح برای شما آماده کند!
 

  • ۹۹/۰۴/۰۲
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی