مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

طراحی اپلیکیشن  4-لغات جادو می‌نمایند.
در روانشناسی طراحی اپلیکیشن لغات نقش مهمی دارا هستند. شما با عبارات مضمون‌ و ایده‌های خود را به کاربران منتقل می‌کنید. به کارگیری از کلمه ها مناسب و قرار گرفتن درست آنان در جملات، نقش مهمی در اعتنا یا عدم دقت کاربر به دانلود و نصب اپلیکیشن شما دارد.
5-اطلاعات و دانستنی‌های کاربران را ارتقا دهید.
نهایی و مهمترین اصول روانشناسی طراحی اپلیکیشن دادن اطلاعات درست و اثر گذار به کاربران می باشد. هر کاربری دوست داراست تا در هر مورد‌ای اطلاعات و دانستنی‌های خود را بالا پیروز شود. چرا که لازمه‌ی صحبت و مشاجره کردن با سایر افراد را در داشتن اطلاعات مناسب و اثر گذار در زمینه‌ی هر مشاجره و گفتگوی خود می‌داند. براین اساس کاربران تشنه‌ی کسب اطلاعات بیش تر و جدیدتر می باشند. شما می توانید از این فرصت استفاده کرده و با دادن اطلاعات مفید، مناسب و مرتبط با موضوع اپلیکیشن خود آنان‌را به دانلود و نصب اپلیکیشن جذب فرمایید.

برای تلاوت مقاله اصول طراحی اپلیکیشن موبایل کدام است؟ اینجا کلیک فرمائید.

اصول و تکنیک‌های تجربه کاربری در طراحی اپلیکیشن
پس از ذکر اصول روانشناسی طراحی اپلیکیشن، حال وقت آن رسیده است تا از اصولی کلام کنیم که بر روی کاربر در به کارگیری از اپلیکیشن شما تاثیر می‌گذارد. این اصول را طراحان اپلیکیشن برای ارتقا کارایی اپلیکیشن خود و رضایت کاربران استفاده میکنند شما هم سعی ‌نمائید این اصول را به صورت بدون نقص رعایت کنید.

اصل اثر Von Restorff: این اصل بر توجه کاربر به یک المان گوناگون از المان‌های دیگر تاکید دارد.

اصل اثر Serial Position: این اصل بر دقت کاربر به اولی و نهایی عنصر یک لیست تاکید دارد.

اصل Cognitive Load: این اصل بر ترازو تلاشی که یک کاربر برای ادراک یک قضیه در اپلیکیشن شما می‌کند، تاکید دارااست.

قانون Hick: این قانون بر زمانه هنگامی که یک کاربر برای تعیین گزینه‌های جان دار در صفحات اپلیکیشن شما صرف می‌کند، تاکید داراست.

قانون Proximity: این قانون بر بهتر شناسایی کردن ذهن کاربر بر موضوعاتی که از لحاظ ظاهر و مضمون‌ به یکدیگر نزدیک‌تر هستند، تاکید دارااست.
 

  • ۹۹/۰۴/۰۱
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی