مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

طراحی اپلیکیشن 


در دنیای برنامه های تلفن یار و همدم تمامی چیز تخت گاز در نیز هم اکنون تغییر هست . برای پیروزی در مورد طراحی UX موبایل، طراحان می بایست دوراندیش بوده و خویش را برای رو در رویی با معضل های تازه در هر مورد ای آماده سازند .

پباده سازی نرم افزار

برای راحتی کار من اصلی ترین ترندهای تاثیرگذار سال 2018 را برای شما آماده کرده‌ام .


تسهیل کارها کاربر

هنگامی که با برنامه های کاربردی یا وب سایت ها رابطه برقرار می کنیم، در‌پی هدف خاصی هستیم؛ و معمولا هنگامی که کمترین سعی برای رسیدن بدین انگیزه را انجام می‌دهیم، بهترین تجربه در آن موضوع می‌شود .

جریان
خطی کاربر


طراحی یک تجربه ی کاربری خطی مشتمل بر UX به همراه یک پیشگفتار، اواسط و آخر یگانه میباشد که به استفاده کننده اذن می‌دهد در هر سطح یک عمل را به عاقبت برساند . جریان خطی کاربر، برای یوزرها زیاد اثرگذار هست چون اجازه می دهد تا متوجه شوند چه واحد سنجش زمانه برای بی نقص شدن هر کار نیاز میباشد .

افشای
تدریجی(Progressive Disclosure)


وقتی که برنامه شما دارای اطلاعات یا اعمال فراوانی می‌باشد، نیازی به اکران تمام موارد به یک باره نیست . طراحان از تکنیکی به نام افشای تدریجی برای صریح ساختن اطلاعات و یا این که فعالیت صرفا در وقتی که کاربران بدان نیاز دارند استفاده می نمایند . افشای تدریجی فرصتی برای کاهش توشه اطلاعاتی و بهبود شعور و فهم و شعور رابط کاربری فراهم می نماید .

2 .
متحرک سازی اعمال داخلی برنامه


با نشر iPhone X طراحان با بحران جدیدی مواجه شدند، نبود دکمه ی فیزیکی Home باعث شد کوچکترین تعاملات با دستگاه هم بر اساس اشارات و حرکات(gesture) چهره گیرد . این قضیه چه پیامی برای طراحان داراست؟ این حالت بدین مضمون‌ بود که از این پس طراحان بایستی توجه بیشتری به حرکات و اشارات داشته باشند .

در‌حالتی که شما می‌خواهید درباره‌ی بحران های رابط کاربری بر اساس اشاره اطلاعات کسب فرمایید . نوشته ی علمی ی دان نورمن(Don Norman) را که حاوی موضوعات زیر هست بخوانید .

این نوشته‌ی‌علمی اشتباهات بحرانی مرتبط با تعاملات بر اساس اشاره مانند توان یافتن و یادگیری را بیان مینماید . برای حل این مشکلات طراحان می بایست بر طراحی حرکت و پایین تعاملات تمرکز کنند .

برنامه
کودکان در مورد ها تحت مورد به کار گیری قرار خواهد گرفت:


برای
پر‌نور نمودن تعاملات مو جود(اشارات متحرک)


آشکار
سازی ارتباط ها در میان عناصر UI(انتقالات متحرک)
برای
ارائه ی برخورد در تعامل


3 .
تجربه ی کاربری محتوا محور


محتوایی که به آسانی و به راحتی در دسترس باشد سبب ساز می شود که یک برنامه ی تلفن یار از نگاه کاربران خوشایند و دیدنی باشد . طراحان در سال 2018 شرایط محتوا را در جلو و راس قرار میدهند .

سازمان
دهی محتوا با حذف محتوای عمده و غیر ضروری


امروزه حذف درهم ریختگی ظاهری و یاری به بهبود قدرت ادراک از پاراگراف بزرگترین اهداف طراحان UX به حساب می آید . طراحان اطلاعات نامربوط و خارج از قضیه(اصطلاحا نویز) را حذف می کنند و حق تقدم را توسط ی قرار دادن محتوا در ابتدا و گسترش و گسترش ی زبان بصری به اطلاعات حائز اهمیت و مناسب اختصاص می دهد .
 

  • ۹۹/۰۳/۳۱
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی