مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

 طراحی اپلیکیشن  انتخاب یک زبان برنامه نویسی اندرویدآشنایی لهجه های برنامه نویسی اندروید برای انتخاب بهترین آنان بسیاری اهمیت دارااست. تا به امروز گونه های زبان های برنامه نویسی برای ایجاد نرم افزار های اندروید تولید شده اند. هرکدام از این لهجه ها ویژگی هایی دارند که سبب شده تا برای هر فرد کدنویس جذابیت خاصی داشته باشد. ما در این مقاله تلاش داریم تا شمارا با معروفترین این لهجه ها آشنا کنیم و با معرفی ویژگی های هر مورد از آنها به شما کمک کنیم تا بهترین و مطلوب ترین آنان را تعیین کنید.لهجه برنامه نویسی جاواقطعا جاوا یکی‌از لهجه های پیشتاز به حساب آورده می‌شود. این لهجه تحت عنوان گویش رسمی برنامه نویسی اندروید شناخته می شود و به همین دلیل می باشد که بسیاری از برنامه نویس ها، یادگیری جاوا برای تولید برنامه های اندویدی را پیشنهاد می کنند. این آیتم از آمارهای گوگل هم مشخص است چون درین آمارها بیشترین ترازو جستجوی کاربران برای زبان های برنامه نویسی اندروید، به جاوا تعلق دارد. پس می توان این گویش را تحت عنوان محبوب ترین زبان برنامه نویسی اندروید دانست.

زبان برنامه نویسی C#سی شارپ را می قدرت یک زبان جدیدتر از جاوا و حتی یک ورژن عادی تر از آن دانست. برنامه نویسی با سی شارپ در ایران از محبوبیت زیادی برخوردار است که هم برای برنامه نویسی ویندوز، هم برای IOS اندروید و پباده سازی وب وب سایت های ماهر به کار می رود. این زبان شی گرا برای ساخت نرم افزار های بازی بسیار توصیه میشود؛ چون به وسیله Unity3D که یک موتور بازی سازی میباشد پشتیبانی می‌گردد. در سود می تواند به واسطه این موتور، از گرافیک سه بعدی منفعت مند شود.

زبان برنامه نویسی Kotlinلهجه برنامه نویسی کاتلین هم مانند جاوا تحت عنوان گویش رسمی اندروید شناخته میشود. اما ممکن میباشد که اسم این لهجه نسبت به جاوا کمتر به گوش شما خورده باشد البته بهتر می‌باشد بدانید که این لهجه برای افرادی که;قصد دارا هستند نوشتن برنامه اندروید را تجربه کند، بسیار کارآمد خواهد بود. ادله این امر نبود برخی از اشتباهات در حین کدنویسی برنامه ها و اما معدود تر بودن پیچیدگی های این زبان نسبت به جاوا است.

زبان برنامه نویسی پایتونمتاسفانه این زبان در مملکت ما دوستداران زیادی ندارد. اما بهتر است بدانید که پایتون هم یکی از بهترین لهجه های کدنویسی شناخته شده برای نوشتن برنامه های اندروید است. این لهجه قابلیت های ویژه ای داراست که وسیع ترین آنان امکان استفاده در طراحی نرم افزار ها میباشد.

برنامه نویسی اندروید با دو لهجه C و C++اکثری از اشخاص تصور میکنند که امکان نوشتن برنامه اندروید با این دو زبان وجود ندارد. البته باید بدانید که این عمل امکان پذیر هست. زبان سی پلاس پلاس دیباگینگ توانمند و یکدست ای دارااست و به جهت برخورداری از یک حریم قوی، توان طراحی نرم افزار با یک همت فوق العاده را دارااست.
 

  • ۹۹/۰۳/۲۵
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی