مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

طراحی اپلیکیشن سلام. این یک نتیجه نظرسنجی می باشد. با هم می‌خواهیم از تاثیرات توضیحات متا (Meta Description) و برندسازی در نرخ کلیک را بدانیم. اکثر قریب به اتفاق کارشناسان معتقدند که محتوای کارکشته موجب بهبود درجه در جستجوی گوگل می‌شود. بیراهه هم نیست!

حاصل تحقیقات Ignite Visibility نشان می دهد که توضیحات متا ، نام تجاری (برند) و عنوان صفحه، به ترتیب بالاترین تأثیر را بر تصمیم‌گیری کاربر برای کلیک روی یک بهره جستجو دارند. همچنین دو سوم شرکت کنندگان در این نظرسنجی گفته‌اند که تبلیغات اضافه می‌تواند باعث به عدم استعمال آن‌ها از گوگل بشود و بسیاری از آن ها معتقدند که گوگل با استفاده از متا دیسکریپشن و سایر قابلیت‌های افزوده شده به برگه نتیجه ها جستجو، کیفیتش را بهبود بخشیده است. بنابراین لازم است در قسمت ساخت محتوا تارنما خود متا دیسکریپشن کارکشته‌ای بنویسید.

تعداد شرکت کنندگان در این نظرسنجی 500 نفر با بازه زمانی سنی 25 تا 60 سال بوده‌اند.

بالاترین تأثیر توضیحات متا بر نرخ کلیک
وقتی از شرکت کنندگان درین نظرسنجی پرسیده شد که چه چیزی برای آن‌ها بر انتخاب یکی‌از نتیجه ها جستجو بیشترین اثر را داراست، پاسخ 62.9 درصد از شرکت کنندگان توضیحات متا ، 24.2 درصد نام تجاری و 13 درصد عنوان بوده می باشد. با این فعلا یکی یافته‌های متناقض و تعجب آور نظرسنجی نیز این بود که 55.1 درصد شرکت کنندگان گفته‌اند که تنها بر روی برندهایی کلیک می کنند که می‌شناسند.

کاربران معتقدند که نتیجه ها جستجو بهتر شده‌اند
اکثر شرکت کنندگان در‌این نظرسنجی گفته‌اند که حال حاضر نتیجه ها گوگل (این نظرسنجی در دسامبر 2019 انجام یافته) از حالت آن در ماه ژانویه 2019 بهتر شده است. درصد مشابهی از آنها (55.5٪) نیز تأیید کرده‌اند که به کار گیری از توضیحات متا ویژه و سایر قابلیت‌‌های جان دار در ورقه نتیجه ها جستجو، موتور جستجوی گوگل را بهتر کرده است.

آیا تبلیغات اضافه کاربران را فراری میدهد؟
دو سوم (66.7٪) از شرکت کنندگان معتقدند که چنانچه گوگل تبلیغات بیشتری را به نتایج جستجو اضافه کند، از این موتور جستجو کمتر به کارگیری خواهند کرد. این فایده در تناقض کامل با یافته‌های یک پژوهش دیگر در دسامبر 2018 می باشد. 75 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی گذشته گفته بودند که تبلیغات به آنان در یافتن اطلاعات آیتم نیازشان کمک می‌کند. البته باز هم شانس با توضیحات متا باکیفیت همراهی می‌نماید.

حدود 67 درصد از شرکت کنندگان Ignite Visibility تأکید کرده‌اند که با کلیک بر روی برندهایی که در نتایج تبلیغ کرده‌اند به جای شرکت‌هایی که برندشان را می‌شناسند، مخالفند. این نتایج در توافق با نتایج یک پژوهش دیگر است که شرکت کنندگان در آن گفته بودند فقط روی نتایجی کلیک می‌نماید که نام تجاری آن را بشناسند.

این نتایج چه اهمیتی دارد؟
بر پایه ی این نظرسنجی، شهرت برند دومین برهان تأثیرگذار بر نرخ کلیک می باشد و عنصر مهم برای تصمیم‌گیری بسیاری از کاربران است. ایجاد شهرت برای برند می بایست در راهبرد سئوی شما نقشی مهم داشته باشد تا به تبع آن حاصل جستجوی ارگانیک را بهبود ببخشد.

فایده مهم دیگر این نظرسنجی نمایش اهمیت نوشتن توضیحات متا متقاعدکننده است. صاحبان وبسایت‌ها و سئوکاران می بایست از همخوانی این بخش با هدف از جستجو، اطمینان نتیجه ها کنند. به دلیل آنکه در‌صورتی‌که گوگل تشخیص دهد که توضیحات شما چندان مناسب نیست، بخشی از متن را در بخش توضیحات نمایش خواهد اعطا کرد.

در شرایطی‌که کاربران حاصل جستجوی مدرن و قابلیت‌های آن را دوست دارا‌هستند، شما هم باید با آن سازگار شوید. یک راهکار عادی، تولید محتوا بر مبنای ویژگی‌های تازه برگه نتیجه ها جستجو می باشد.

کاربران ممکن می باشد که با نمایش تبلیغات زیاد در ورقه نتیجه ها جستجو موافق نباشند، البته اکوسیستم گوگل مشابه یک نظرسنجی است و تبلیغات طولانی تر ممکن می باشد عاملی برای تلف کردن آن‌ها باشد.
 

  • ۹۹/۰۳/۲۳
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی