مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

 طراحی اپلیکیشن  ۱- حفظ سهل و آسان خیس

۲- یک بیس قابل انعطاف افزاری برای پلتفرم های متفاوت. در اینصورت توزیع، لانچ، بروزرسانی یا این که تولید قابلیت و امکان های تازه در نرم افزار سریع خیس و سهل وآسان خیس انجام میگردد. به این دلیل که نیازی به آپ دیت کردن از روش یک مغازه نرم افزار (اپ استور، کافه بازار یا این که گوگل پلی) ندارند.

۳- مخارج پباده سازی و تولید نرم افزار کمتر می‌باشند.

محدودیت های اینترنت اپ

۱- تعامل با نرم افزار ، نسبت به بقیه نرم افزار ها برخورد گرا (ریسپانسیو) وجود ندارد.

۲- المان های پباده سازی رابط گرافیکی (UI) ممکن میباشد ناسازگار باشند. بعضا از تجهیزات دستگاه مثل ارسال ناتیفیکیشن ، وضعیت آفلاین و بارگذاری در هوم اسکرین پشتیبانی نمی شوند.

۳- اینترنت اپ ها از روش اپ استور امکان دسترسی ندارند. این گزینه از آن جهت مهم است که بخش اعظمی از یوزرها از روش اپ استور وارد نرم افزار میشوند.

۴- نماید کار می‌نمایند و بدون وب و مرورگر نمی قدرت به آنان دسترسی داشت.

۲ – نرم افزار نیتیو (native):

نرم افزار هایی که فقط برای یک پلتفرم معین مثل اندروید، iOS یا این که ویندوز فون پباده سازی و ساخته می گردند. برای برنامه نویسی یک نرم افزار نیتیو در هر سیستم دلیل باید از زبان اصلی آن سیستم دلیل استفاده نمایید. به عنوان مثال برای برنامه نویسی نرم افزار اندروید می بایست از گویش جاوا به کار گیری نمایید. این امر سبب می شود که از یک طرف برنامه نویسی نرم افزار نیتیو پیچیده خیس و دشوارتر (و به تبع آن هزینه بر و وقت گیر) باشد اما از طرف دیگر به نرم افزار نیتیو این قابلیت را میدهد که سرعت و تلاش بسیار بالایی داشته باشد.

برنامه نویسی نرم افزار نیتیو نسبت به اینترنت اپ بسیار دشوارتر میباشد. چرا که در هریک از پلتفرم ها بایستی از لهجه برنامه نویسی ، ابزارهای برنامه نویسی ، المان های UI و بسته های توسعه و گسترش اپلیکیشن مخصوص آن پلتفرم به کار گیری نمایید. لذا نرم افزار نیتیو که برای اندروید نوشته می گردد، در iOS یا این که ویندوز اجرا نخواهد شد. به عبارت دیگر در حالتی‌که یک نرم افزار نیتیو با قابلیت اجرا در iOS، اندروید و اینترنت میخواهید، در واقع بایستی سه نرم افزار جدا از هم بنویسید.

نرم افزار های نیتیو از روش اپ استورها منتشر می گردند که مزایا و معایت خودش را دارااست. مزیت آن اینست که استفاده کننده در یک محل به هزاران نرم افزار دسترسی دارد که جستن و نصب کردن نرم افزار ها را شل خیس مینماید.

  • ۹۹/۰۳/۲۱
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی