مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

طراحی اپلیکیشن پباده سازی نرم افزار آگاهی درباره برند یعنی اینکه مشتری برندی را بشناسد و بتواند آن را به خیال و خاطر بیاورد. «دور اندیشی درباره برند» مسئله مهمی در فتار مشتری، مدیر تبلیغات، و مدیریت برند است و در تدوین استراتژی توسعه و گسترش موسسات نقش بسزایی دارااست. اینکه مشتری برندی را بشناسند و توانمند باشد آن را به خیال بیاورد در تصمیم گیری او برای خرید نقش مهمی خواهد داشت. اگر مشتری نداند تولیدها شما چه میباشد و برندتان را نشناسد قاعدتا موقع خرید به شما مراجعه نخواهد کرد. براین اساس، ایجاد تدبیر درباره برند هدف بسیاری از کسب و کارهاست و اپلیکیشن گوشی میتواند به شما درین عمل کمک زیادی کند. اجازه دهید آیتم دور اندیشی درباره برند را به دو بخش «برند» و «درایت» تقسیم کنیم و به هر مورد غیر وابسته بپردازیم و ببینیم اپلیکیشن شما چه طور می تواند در این مورد نقش آفرینی کند:

طراحی اپلیکیشن

برند: اپ تلفن همراه مانند یک بیلبورد خالی است. شما میتوانید هر طرح و پیامی که می خواهید را روی آن اجرا نمایید؛ طراحی شما می‌تواند شیک، معمولی، کاربردی، عجیب، و آموزنده باشد. اما آنچه مهم میباشد این می باشد که مخاطب به طرح و پیام شما علاقمند شود و با آن ارتباط برقرار کند. بدین ترتیب، اپلیکیشن می‌تواند طرح و پیام برند شما‌را بصورت زیبا، کارآمد و تاثیرگذار به مشتری ارائه دهد و امکاناتی را در اختیار او بگذارد که علاقه او به برندتان را افزایش دهد.

دور اندیشی: هرچه مشتریانتان طولانی تر از اپلیکیشن موبایلتان استفاده کنند، زودتر تمایل پیدا می‌نمایند که مال و خدماتتان را بخرند. این به کارگیری مداوم از اپ و دیدن مکرر نام و آیکون برندتان منجر می گردد که برندتان طولانی تر و بهتر دیده شود و در خاطر بماند.

5. بهبود ارتباط با مشتری

صرف حیث از اینکه چه مال یا خدماتی عرضه میکنید، مشتریانتان باید راهی برای ارتباط با شما داشته باشند. در حالتی که داخل اپتان سرویس پیام رسان داشته باشید می توانید در نحوه ارتباط با مشتریانتان تغییر‌و تحول چشمیگیری تولید کنید.

6. تمایز از رقبا

پباده سازی نرم افزار

فعلا تعداد کسب و کارهای کوچکی که دارای اپ تلفن همراه میباشند زیاد نیست، و این برای شما یک مزیت میباشد؛ زیرا سبب می‌شود از رقبایتان پیشی بگیرید. او‌لین نفری در محله یا شهرتان باشید که به مشتریانش اپ موبایل داده می باشد. قطعا مشتریانتان شما را به عنوان یک کسب و فعالیت پیشرو خواهند شناخت.

7. تولید وفاداری در مشتری

پایانی مزیتی که درین نوشته‌ی علمی به آن اشاره خواهیم کرد، که اما مزایای بیشتری را میتوان درباره اپ موبایل برشمرد اما ما در اینجا به همین 7 مزیت بسنده می‌کنیم، این است که شما می توانید به وسیله اپ گوشی احساس وفاداری نسبت به برندتان را بین مشتریان ساخت فرمایید. با اعتنا به حجم انبوهی از تبلیغات که مشتریان را شبانه روز اشراف کرده، مانند بیلبورد و بنر در خیابانها، تبلیغات روزنامه، مجلات و رادیو تلویزیون، تبلیغات ایستگاه های مترو و اتوبوس، تراکت و بروشور، کدهای تخفیفاتی، وب سایت، بنرهای تبلیغاتی آنلاین، و نشانی اینترنتی های تبلیغاتی، شرکت های برای رساندن پیام و تاثیرگذاری بر مخاطب با شرایط طاقت فرسا و پیچیده ای روبرو هستند. در چنین شرایطی، ایجاد یک رابطه نزدیک و صادقانه با مشتریان از طریق اپ موبایل و کسب اعتماد و وفاداری آن‌ها ضروری است. البته ادعا نمی‌‌کنیم که اپ گوشی همگی خطاها را حل خواهد کرد و سبب ساز رشد و شکوفایی کسب و کارتان خواهد شد. البته یقینا منجر میشود ارتباط نزدیک تری با مشتریانتان برقرار کنید و در نوک انگشتانشان قرار گیرید.

موقتی که با مزایای اپ موبایل اضافه آشنا شدید می‌توانید از آن برای کسب و کارتان استعمال نمائید. اما برای تولید اپ موبایل باید از کجا پیشگفتار کرد؟ برای این عمل دو رویه موجود هست:

برون سپاری پروژه ایجاد اپ موبایلتان به یک کدام از موسسات طراحی و گسترش اپ گوشی، یا استخدام تیم توسعه اپ گوشی در داخل مجموعه تان.

استعمال از یکی از سرویس های اپ ساز اتوماتیک آنلاین، مانند اپلیکیشن ساز اپچار، که بوسیله آن میتوانید بدون نیاز به برنامه نویسی اپ موبایلتان را بسازید.
 

  • ۹۹/۰۳/۱۹
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی