مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

محدودیت های وب اپ

 طراحی اپلیکیشن  


پباده سازی نرم افزار مزیت های اینترنت اپ

۱- حفظ سهل و آسان خیس

۲- یک بیس قابل انعطاف افزاری برای پلتفرم های متفاوت. در اینصورت توزیع، لانچ، بروزرسانی یا این که ایجاد قابلیت و امکان های تازه در نرم افزار سریع خیس و راحت خیس انجام می شود. به این دلیل‌که نیازی به آپ دیت کردن از روش یک فروشگاه نرم افزار (اپ استور، کافه بازار یا این که گوگل پلی) ندارند.

۳- مخارج پباده سازی و تولید نرم افزار کمتر میباشند.

محدودیت های اینترنت اپ

۱- تعامل با نرم افزار ، نسبت به بقیه نرم افزار ها واکنش گرا (ریسپانسیو) وجود ندارد.

۲- المان های پباده سازی رابط گرافیکی (UI) ممکن میباشد ناسازگار باشند. بعضا از تجهیزات دستگاه مثل ارسال ناتیفیکیشن ، شرایط آفلاین و بار گذاری در هوم اسکرین پشتیبانی نمی شوند.

۳- اینترنت اپ ها از روش اپ استور امکان دسترسی ندارند. این گزینه از آن جهت مهم است که اکثری از یوزرها از روش اپ استور وارد نرم افزار میگردند.

۴- نماید عمل می‌نمایند و بدون وب و مرورگر نمی قدرت به آن ها دسترسی داشت.

۲ – نرم افزار نیتیو (native):

نرم افزار هایی که فقط برای یک پلتفرم مشخص و معلوم مثل اندروید، iOS یا این که ویندوز فون پباده سازی و ساخته می گردند. برای برنامه نویسی یک نرم افزار نیتیو در هر سیستم دلیل می بایست از زبان اصلی آن سیستم استدلال استعمال فرمائید. به عنوان مثال برای برنامه نویسی نرم افزار اندروید می بایست از گویش جاوا به کارگیری کنید. این امر سبب میشود که از یک طرف برنامه نویسی نرم افزار نیتیو پیچیده خیس و دشوارتر (و به تبع آن هزینه بر و زمانبر) باشد اما از طرف دیگر به نرم افزار نیتیو این قابلیت و امکان را میدهد که سرعت و عملکرد بسیار بالایی داشته باشد.

برنامه نویسی نرم افزار نیتیو نسبت به اینترنت اپ بسیار دشوارتر میباشد. به این دلیل‌که در هر کدام از پلتفرم ها می بایست از لهجه برنامه نویسی ، ابزارهای برنامه نویسی ، المان های UI و بسته های گسترش اپلیکیشن مخصوص آن پلتفرم به کار گیری نمایید. لذا نرم افزار نیتیو که برای اندروید نوشته میگردد، در iOS یا این که ویندوز اجرا نخواهد شد. به عبارت دیگر درصورتی که یک نرم افزار نیتیو با قابلیت اجرا در iOS، اندروید و اینترنت می‌خواهید، در واقع می بایست سه نرم افزار مجزا بنویسید.

نرم افزار های نیتیو از روش اپ استورها منتشر می شوند که مزایا و معایت خودش را دارد. مزیت آن اینست که استفاده کننده در یک محل به هزاران نرم افزار دسترسی دارد که یافت کردن و نصب کردن نرم افزار ها را شل خیس مینماید.
 

  • ۹۹/۰۳/۱۷
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی