مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

 طراحی اپلیکیشن پباده سازی نرم افزار آیا می‌دانید افراد از چه روش اپ شما را دریافت میکنند؟ آیا آن ها پیوند دانلود اپ را از دوستانشان گرفته اند؟ یا QR کد حاوی لینک دانلود اپ را داخل مغازه یا شرکت تان دیده و نسخه برداری کرده اند؟ آیا رتبه و تعداد دانلود بالایی در اپ استور اندروید یا اپل دارید؟

درک کردن اینکه مشتریان چه طور از وجود اپلیکیشن شما آگاه می شوند و آن را دانلود مینمایند ضروری می باشد. در غیر این رخ نمیتوانید برنامه ریزی درستی برای عمل های آینده خود داشته باشید.

جنبش و جابجایی داخل اپ را تسهیل نمائید

کاربران ایده و ذهنیتی درباره امکانات اپ شما و طریق استفاده از آن ندارند. آن ها نمیدانند بخشها و اطلاعات مورد نظرشان کجاست. بنابراین، ورقه خانگی مهمترین قسمت اپ شماست که باید در آن، دکمه های بزرگ و مشخصی برای راهبری و ورود به قسمت ها و صفحه های گوناگون تولید فرمائید.

از رنگ ها به درستی استفاده فرمایید
اپلیکیشن های زیادی را میبینیم که رنگ های بکار رفته در آن متناسب با لوگو و دیگر موادتشکیل دهنده گرافیکی آن برند نیست. هیچ چیز ناشیانه تر از آن نیست که رنگبندی اپ شما ضعیف و بی ربط باشد. در آن فیس، افراد قطعا اپ شما را غیرحرفه ای خواهند یافت.

فونت مناسب را فراموش نکنید
تاثیرگذاری فونت در اپلیکیشن گوشی کمتر از سایت است. با اینحال، توصیه میکنیم هنگام ایجاد اپ اندروید و iOS از فونت های مختلف به کار گیری نمایید و تاثیرات هر کدام از آن‌ها‌را تحلیل نمایید. در نهایت فونتی را گزینش فرمائید که با عمل شما متناسب تر می باشد و شخصیت شمارا بهتر منعکس می‌نماید.

طرح باید خوشگل، متناسب، و هماهنگ باشد
دکمه ها نباید خیلی پهناور یا خیلی کوچک باشند. فونت ها می بایست متشخص و عمل شما تناسب داشته باشند. از عکس های نو و مرتبط با کارتان به کار گیری فرمائید. خلاصه آنکه دائما به تامل seo و افزایش اپ موبایل باشید و زیباسازی آن را در حق اولویت قرار دهید. پیشنهاد میکنیم نگاهی هم به قالب های اپچار بیندازید.

قطعا از دکمه های «فراخوان برای اقدام» استفاده فرمایید
شما قطعا از ساخت اپ اندروید و iOS هدفی دارید، و برای رسیدن بدین هدف نیاز می باشد که مخاطب شما اقدام آیتم نظرتان را انجام دهد. مثلا مال یا خدمات شما را بخرد، عضو روزنامه تان شود، یا فرمی را لبریز کند. براین اساس، خیلی واضح و بدیهی به مشتری بگویید چه عمل کند. و آن را به وسیله دکمه های «فراخوان برای اقدام» بگویید.

تبلیغ و بازاریابی را نادیده نگیرید
هدف از تبلیغ و بازاریابی رساندن پیام و جذب مخاطبان بیش تر است. برای این عمل شیوه های متنوع و موثری وجود دارد؛ از نشانی اینترنتی و QR کد گرفته تا بهینه سای اپ استور. مشتریان مهم و اصلی شما بایستی صد رد صد اپلیکیشن شما را نصب کنند. بنابراین، در‌صورتی‌که سایت پر طرفدار ای دارید و یا افراد زیادی به محل کارتان مراجعه می نمایند، میتوانید به بهترین فیس از آن برای تبلیغ اپ اندروید و iOS خود به کارگیری کنید.

کاربران را جذب و آن گاه درگیر کنید
بسیاری از موسسات فراموش می کنند که بطور دائمی با مشتریانشان ارتباط و تعامل داشته باشند. بدین ترتیب، شما باید آنجایی که مخاطبانتان حضور دارا هستند بدون شک حضور داشته باشید. امروزه بخش اعظمی از مخاطبان شما توسط موبایل های خود در شبکه های اجتماعی حضور پیدا می نمایند. در حالتی‌که شما هم در شبکه های اجتماعی حضور فعالی داشته باشید می توانید آن‌ها را جذب کنید، و سپس آنها‌را فارغ از اینکه لازم باشد دستگاه شان را تغییر‌و تحول دهند، با همان گوشی شان، به سوی اپلیکیشن تان هدایت کرده و با آن ها ارتباط برقرار فرمایید.

شاخ و برگ های اضافی را حذف نمائید
ویژگی ها و طرح های گرافیکی اضافی را حذف فرمائید، زیرا اغلب تایم ها به آنان نیازی نیست. این بر روی زیبایی اپلیکیشن تان هم تاثیر بسزایی داراست. این ایام مشتریان در جستجوی سادگی و راحتی می‌باشند. به این ترتیب، هوشمندانه می باشد که اپلیکیشن خود را بصورت ماهانه محاسبه نمائید و با حذف موردها اضافی آن را ساده تر نمائید.

و نکته نهایی اینکه، برنامه زمانبندی دائمی و دقیقی برای باز‌بینی دوره ای اپلیکیشن خود و سئو آن داشته باشید. متاسفانه اکثری از شرکتهای بعداز ساخت اپلیکیشن تلفن همراه دیگر آن را احتساب و آپ تو دیت رسانی نمی کنند. اجازه ندهید این رخداد برای شما هم بیفتد.

پس، 10 قانونی که در صدر شرح داده شد را همواره در ساخت اپ اندروید و iOS مورد اعتنا قرار دهید و چک دوره ای اپلیکیشن و آپ تو دیت رسانی آن را از خیال نبرید.

  • ۹۹/۰۳/۱۲
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی