مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

 طراحی اپلیکیشن با اینکه PWA فراگیر گردیده اما هنوز در اولِ رویه جای دارد جهت استعمال از آن معضل‌هایی موجود هست که در اینجا به یک‌سری گزینه آن اشاره کردیم و در تعدادی سال آینده حل خواهند شد :

پشتیبانی مرورگرهاو دستگاه ها : با اینکه مرورگررهایی نظیر کروم، اپرا و نیز مرورگر خاص تلفن همراه های اندرویدی از PWA پشتیبانی میکنند البته هنوز مرورگرهای دیرین مانند وب اکسپلورر، Edge و سافاری اپل تماماً با این فناوری مطابقت نشده‌اند.

محدودیت قابل انعطاف افزاری و طاقت فرسا افزاری: برای به کار گیری از PWA، دستگاه شما بایستی از حیث قابل انعطاف افزاری و طاقت فرسا افزاری بدون شک از HTML5 پشتیبانی نماید.

عدم پشتیبانی از ارتباطات متقابل یکسری برنامه: برنامه های ساکن یا این که native گوشی با یکدیگر هماهنگ و سازگارند و به راحتی میتوانند با یکدیگر رابطه داشته باشند. برای مثال شما میتوانند از روش اکانت جیمیل وارد اکانت کاربری توئیتر یا این که فیسبوک خویش گردید. این در حالیست که PWA کار کشته به ساخت چنین ارتباطاتی دربین نرم افزار‌های مبنی بر اینترنت وجود ندارد.
 

  • ۹۹/۰۳/۰۷
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی