مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

 طراحی اپلیکیشن ۶- در حیث تهیه کردن هدف در ساخت اپلیکیشن فروشگاهی و کاربران
برای طراحی و ساخ اپلیکیشن فروشگاهی ابتدا بایستی به یکسری پرسش مهم با توجه و وسواس پاسخ داد؟

چه کسی از اپ احتمال دارد به کارگیری کند؟
رده اجتماعی بیش تر به کار گیری کنندگان در جامعه کجاست؟
انتظارات او از اپ چه چیزی است؟
چه نیازی از کاربران و در چه سطحی برآورده می‌شود؟
پباده سازی نرم افزار
اپلیکیشن چه کمکی به آن ها می نماید؟
به عنوان مثالً در طراحی و ساخت اپلیکیشن فروشگاهی باید ظاهر اپ رسمی و دارای بخش بندی های منظم باشد علاوه بر این رابط کاربری آسان و وا رفته داشته باشد تا افراد را به خود جلب کند. برخلاف اپلیکیشن های بازی و سرگرمی که قادر است از رنگ بندی های متفاوت و گرافیک پیچیده استفاده کنند اپ های فروشگاهی می بایست معمولی تر و منظم تر باشند.

۷- داشتن حجم مناسب
یکی از‌از سایر از ویژگی های ساخت اپلیکیشن که آن را از دیگر اپ ها متمایز می‌نماید داشتن حجم مناسب می باشد. یک اپلیکیشن فروشگاهی با داشتن حجم مناسب به راحتی قادر است بارگذاری شود و سرعت لودینگ آن کاهش مییابد همچنین کاربران زیادی ترغیب می شوند که آن را دانلود کنند. خود شما چند بار به خیال نداشتن فضای کافی از دانلود یک اپلیکیشن صرف حیث کرده اید؟ این زمینه در عین سادگی مهم می باشد.

۸- تعیین لوگو و نام خوب
انتخاب لوگو و نام برای طراحی و تولید اپلیکیشن فروشگاهی بسیار مهم می باشد. بایستی نام و لوگو متناسب با برنامه و محتوای موجود در برنامه رقم بخورد. به بیان ساده تر کاربران به محض دیدن لوگو و یا شنیدن نام اپ بتوانند به فعالیت و محتوای وب سایت و اپلیکیشن فروشگاهی پی ببرند. درصورتی که این چنین بود مطمئن باشد پیرو پیروزی های بزرگی کسب می‌کنید و ماندگاری برند شما در ذهن کاربران طولانی تر خواهد بود.

۹- افزونگی مناسب برای کاربر
یک اپ خوب اپلیکیشنی است که بتواند افزونگی و بار اضافه برای وسایل کاربران آماده نکند. بدین مضمون‌ که کاربران مجبور باشند برای به کار گیری از داده ها و یا صرف انرژی وسایل خود مانند تلفن همراه و یا تبلت محتاطانه فعالیت کنند. همچنین کندی و یا بروز نقص‌ در دستگاه کاربران آنها‌را از استعمال از اپ منصرف کند.


۱۰- امکانات بالاتر و بهتر نسبت به اپلیکیشن های مشابه
برای طراحی و تولید اپلیکیشن فروشگاهی داشتن امکانات بهتر و بالاتر نسبت به اپلیکیشن های مشابه باعث می شود کاربران بیشتری جذب شوند. این امکانات می تواند در سطح مدیریت نیز فراهم گردد و سهولت بیشتری در کارها ایجاد کند مثلا اپلیکیشن های فروشگاهی منحصر به فرد و حرفه ای می‌توانند امکانات حسابداری، حمل و نقل، کیف پول، پرداخت دو مرحله ای و … را انجام دهند و شما‌را از صرف هزینه های بیش تر برای نیروی انسانی نجات دهند. یکی از این اپلیکیشن های فروشگاهی که بسیاری از امکانات حرفه ای برای کاربران و مدیران اپ را مهیا کرده اپلیکیشن فروشگاهی فراشاپ می باشد.

سود گیری
برای ساخت اپلیکیشن حرفه ای بهتر است مقایسه ای بین شرکت ها اپلیکیشن ساز داشته باشید و مسائل ذکر شده را به اعتنا باز نگری فرمایید. علاوه بر این مقایسه ای بین بهترین فروشگاه سازهای بدون‌پول و حرفه ای در کشور ایران داشته باشید تا بتوانید درست و منطقی تصمیم خود را بگیرید. در صورتیکه شما از سیستم cms به کارگیری میکنید و علاقمند به تولید اپ در وردپرس می باشید نوشته‌ی علمی فراگیری ساخت اپلیکیشن اندروید بدون‌پول و سوای برنامه نویسی به شما در این زمینه یاری میکند.
 

  • ۹۹/۰۲/۲۷
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی