مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

ورژن اندروید

 طراحی اپلیکیشن 
ممکن میباشد با افرادی تماس بخش اعظمی دارید و نیز در تلگرام خویش شبکه ها و تیم های متعددی داشته باشید که برگه مرتبط با فرد آیتم نظرتان به انتهای لیست میرود.
با استعمال از پین کردن مخاطب می توانید مدام پیام های او‌را در اولِ لیست قرار دهید.
درپی طرز پین کردن مخاطب در تلگرام را فراگیری خوا هیم بخشید.

 ورژن دسکتاپ

برای این که یکی مخاطبین خویش را پین نمائید، کافیست از سمت چپ روی مخاطب آیتم نظرتان را تعیین فرمائید و روی آن کلیک راست فرمائید و بعد از آن آیتم PIN to top را گزینش فرمایید.
با این عمل، مخاطب متبوع اولِ لیست قرار خواهد گرفت. برای اینکه بفهمید کدام یک از مخاطبین شما در لیست پین ها قرار گرفته اند کافیست به کناره سمت راست مخاطب نگاه فرمایید.(آیکن پین یا این که به عبارتی سنجاق مرسوم به سمت راست مخاطب طولانی تر می‌شود)

برای اینکه شخص متبوع را از موقعیت پین بیرون نمایید، کافیست مجدد روی مخاطب راست کلیک فرمائید و آنگاه، آیتم unpin را تعیین فرمائید.


 ورژن اندروید

برای استارت نخست لیست مخاطبین خویش را بیاورید تا بتوانید مخاطب متبوع را تعیین فرمائید. روی مخاطب متبوع با انگشت ضربه زده و تعدادی ثانیه آن را بگیرید تا منوی مرتبط با مخاطب گشوده شود.
برای اینکه شخص متبوع را پین نمایید، کافیست روی مورد pin to top ضربه بزنید تا شخص در لیست اول قرار گیرد. بعداز پین کردن نشانه پین شدن یا این که به عبارتی سنجاق مرسوم در کنار مخاطب به چشم می خورد.
ولی برای بیرون کردن از شرایط پین، کافیست مجدد روی اسم مخاطب متبوع ضربه بزنید و مجدد یک‌سری ثانیه آن را نگهدارید تا منو مجددا مشاهده شود.
هم اکنون از میان آیتم ها، آیتم ی unpin from top را تعیین فرمائید، شخص متبوع از لیست اشخاص پین گردیده بیرون خواهد شد.

نکته حائض اهمیت این میباشد که شما فقط حاذق خواهید بود که 5 نفر از مخاطبین را پین نمایید و تلگرام به شما اذن ی پین کردن اشخاص بیشتراز این تعداد را نخواهد بخشید.
 

  • ۹۹/۰۲/۱۱
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی