مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

تفاوت نرم افزار با وبسایت چه است؟

طراحی اپلیکیشن

بعضا از اشخاص وبسایت ها را به علت گستردگی حجم محتوایی که میتوان درآنها گذاشت اضافه می پسندند ولی شاید ذکرپاره ای از تفاوت های دربین نرم افزار و وبسایت خالی از لطف نباشد.

 

می‌دانیم که سایت معمولا به برنامه کاربردی گفته می‌شود که در وب بارگزاری میگردد و عمل آن تکثیر یک خبر یا این که توضیح راجع‌به خدماتی یگانه میباشد

البته نرم افزار گوشی طرحی کاربردی میباشد که بروی موبایل های هوشمند نصب می‌شود در واقع یک ماهیت فیزیکی بر روی دستگاه تولید می‌نماید و مهمتر اینکه میتوان تجهیزات آن را بصورت آقلاین و فارغ از نیاز به وب مراعات کرد.

 

بایستی بدانیم که رسالت و وظیفه این دو باهم تفاوت داراست که درصورتی که غیر از این باشد پباده سازی نرم افزار دیگر کاری بیهوده میباشد.

وبسایت ها در واقع ویترین و نمایشی از کارو ماهر می باشند که ما انجام می دهیم. ولی درطراحی نرم افزار به عنوان مثال برای ارگانهای تجاری همت گردیده که مخاطب را جذب کرده تا داده ها  تکمیلی حضوری به وی داده شود.

 

تفاوت دیگر اینست که در وبسایت ها یوزرها می توانند تمام چیزهایی را که در فضای مجازی ارائه شده‌است مشاهده کرده و از آن به کار گیری کنند ولی در زمینه ی نرم افزار میبایست یک فولدر بر روی سیستم بارگزاری گردد تا بتوانیم آن را مشاهده کییم. توضیح کاملتر آنکه برای مشاهده سایتها ما مسلما نیاز به وب داریم  البته درباره ی نرم افزار میتوان یک فولدر اطلاعاتی را به طور آفلاین به سیستم بخشید و ابن یعنی اینکه استفاده کننده نیز می تواند بصورت آفلاین به بعضی مطالب دسترسی داشته باشد.

 

وجه تمایز دیگر سایز دستگاهی میباشد که می‌خواهیم  یک نرم افزار یا این که تارنما را با آن گشوده کنیم.

وب سایت معمولا برای گشوده شدن بروی دستگاه PC با دست‌کم ۱۵ اینچ سایز پباده سازی می شود میباشد .

این در حالیست که  در پباده سازی یک نرم افزار اجرا شدن بروی کلیه جور سایز از ۳ اینچ تا ۱۰ اینچ را مد نظرقرار می‌دهند.

 این تفاوت ها در پباده سازی سبب تفاوت در پباده سازی و قرار دادن المان ها شده‌است.

به عنوان مثال در وب سایت میتوان یک جدول را بطور بی نقص اکران اعطا کرد در حالیکه ممکن میباشد برای اکران دادن به عبارتی جدول  در نرم افزار مجبور باشیم گرافیک و پباده سازی آن را تغییر‌و تحول دهیم.

موردها اختلاف دیگری نیز وجود دارا هستند که در نوشته ی علمی های بعدی به تفصیل درخصوص آن سخن خوا هیم کرد.

  • ۹۹/۰۲/۰۳
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی