مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

طراحی اپلیکیشن اینترنت اپلیکیشن‌های پیش رونده توسعه و گسترش‌ی اینترنت اپلیکیشن‌ها به تازگی واقعه نیفتاده . در واقع از سال ۲۰۰۵ گسترش دهندگان عملکرد کردند به جای توسعه و گسترش‌ی ورقه های اثبات به طراحی کاغذ های پویا به کمک ابزار ذیل سرور (PHP یا این که ASP .NET) یا سمت کلاینت (مثل Ajax) بپردازند و وبسایت‌ها را به صورت کامل ریسپانسیو یا این که پاسخگو ایجاد نمایند .

طراحی اپلیکیشن

علی رغم عملکرد‌های بی‌شمار البته به هر ترتیب در صدر توجه بیشتر مخاطبین معطوف به اپلیکیشن‌های بومی بود . اپلیکیشن‌های Native می‌توانستند دسترسی بهتری به منابع موبایل داشته باشند و این قضیه در غایت منجر به این میشد که سرعت این سیرتکامل اپلیکیشن‌ها بیشتر باشد، به همین ادله یوزرها دقت بیشتری به نرم افزار‌های بومی داشتند .

البته با سپری شد مدت زمانی و با بهینه‌سازی‌های انجام شده روی ابزار‌هایی مثل HTML5، CSS3 و جاوا اسکریپت و همینطور حاذق‌خیس شدن مرورگر‌ها و ورود پردازنده‌هایی مانند A10 اپل و اسنپدراگون 820 اپلیکیشن‌های هیبریدی پیروز شدند در برخی از زمینه‌ها عملکردی به مراتب بهتر از نرم افزار‌های ساکن داشته باشند .

در سال ۲۰۱۵ «فرانس بریمن» و یکی از مهندسین ارشد مرورگر گوگل کروم «الکس راسل» برای وی‌لین بار از کلمه‌ی Progressive Web Apps به کار گیری کردند . آن ها قصد داشتند اپلیکیشنی را تعریف کنند که می توانند از ویژگی‌های نو تکنولوژی امروزی مرورگر‌ها به کار گیری کنند و همانند یک اپلیکیشن کاربرد‌های خویش را در اختیار کاربران قرار دهند .

ضروری به ذکر می‌باشد که اپلیکیشن‌های هیبریدی تفاوت قابل توجهی با PWA ها دارا هستند . اپلیکیشن‌های هیبریدی در واقع اینترنت اپلیکیشن‌هایی می باشند که به وسیله بسط دهندگان تنها یک بار پباده سازی و برنامه نویسی می گردند . عموما برای این فعالیت از ابزار‌ها و فریمورک‌های جاوا اسکریپت یا پایتون به کار گیری می‌شود . دسترسی به این گونه اپلیکیشن‌ها از طریق دکان‌های اینترنتی نظیر Appstore و گوگل پلی واقعه خواهد زمین خورد .

این در حالی می باشد که نرم افزار‌های پیش رونده را به راحتی و با استعمال از یک URL می‌قدرت در اختیار داشت . از طرفی اپلیکیشن‌های پیش رونده بعداز این‌که یک توشه به وسیله شما مشاهده شوند، فارغ از نیاز به اینترنت مجددا نمایش داده خواهند شد .
 

  • ۹۹/۰۲/۰۱
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی