مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

Android Studio


C / C ++
منصفانه است بیان کنم که اکثر مردم با خواندن این بخش درباره سی و سی پلاس پلاس نباید این مسیر را برای توسعه برنامه های Android انتخاب کنند. Android Studio از کد C / C + + را با به کارگیری از Android NDK (Kit Development Kit) پشتیبانی می‌نماید. این به‌این مفهوم می باشد که شما نوشتن کد را انجام می دهید که در دستگاه مجازی جاوا اجرا نمی‌شود، بلکه به صورت نخستین بر روی دستگاه اجرا میگردد و به شما امکان کنترل بیشتری بر روی مواردی مانند خیال و خاطر می دهد. برای برنامه های کاربردی توانمند مانند بازی های سه بعدی، این می تواند به شما اجازه می‌دهد که عملکرد اضافی را از یک دستگاه اندروید بردارید و یک اپ باصرفه تولید فرمائید. همچنین به این مضمون‌ است که شما توانا خواهید بود از کتابخانه های نوشته شده در C یا C ++ به کار گیری فرمائید.
پباده سازی نرم افزار طراحی اپلیکیشن 

با این اینک، بازهم تهیه آن بسیار دشوار است شاید بهتر می باشد برای تولید بازی های سه بعدی از ابزار مناسب و منحصربه‌فرد آن به کار گیری کنید .

C #

اساسا یک نسخه معمولی تر و شی گرا C و C ++ می باشد که به وسیله مایکروسافت طراحی شده است. این عمل با هدف به کارگیری اقتدار C ++ و سهولت ویژوال بیسیک می باشد و تا حدودی به عنوان یک نسخه عادی از جاوا ذکر شده می شود. مانند جاوا، C # ماشین جمع آوری زباله است بدین مفهوم که شما نیازی به نگرانی در زمینه‌ی چیزهایی مانند کمبود خیال و رها کردن حافظه موقت خود ندارید. در عین هم اکنون، C # مدرن تر از جاوا می باشد با یک سینتکس تمیز – ممکن است سی پلاس مورد پسند خیلی ها باشد به هرحال این مورد ها به ذوق بستگی دارا‌هستند.

در صورتی بخواهید بسیار عادی اما در عین درحال حاضر کار کشته وارد عرضه برنامه نویسی اندروید شوید سفارش میشود که از سی شارپ و یونیتی به صورت ترکیبی به کارگیری ببرید. Unity یک موتور بازی می باشد (به این معنی آن چیزهایی مانند محاسبات فیزیک و رندر گرافیکی 3D را ارائه می نماید) و یک IDE است دقیقا مانند Android Studio. این یک ابزار بدون‌پول است که باعث می گردد بازی های خود را به طرز اعتقاد و باور نکردنی و فراتر از انتظاری ایجاد نمائید – تنها با تعدادی خط کد می‌توانید یک بازی در کمتر از یک ساعت ساخت نمایید. سوای پیچیدگی و همچنین تماما قوی می باشد، که ابزار گزینه به کارگیری بخش اعظمی از استودیوهای بازی است که تولید ها آنها در گوگل پلی منتشر شده است یکی ویژگی های بارز سی شارپ و تولیداتش این می باشد که چند پلتفرمه است. از همه مهمتر، توسعه دادن به این راه بسیار کاربردی برای یادگیری برنامه نویسی Object Oriented یا شی گرا است (چرا که در این زمینه در واقع اکثر زمان ها کار با ابجیکت ها مورد به کار گیری میباشند).
 

  • ۹۹/۰۱/۰۴
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی