مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

طراحی اپلیکیشن

در دست گرفتن سنتر آی وی اس در همه جا در دسترس استفاده کننده قرار دارد و سوای هیچ جنبش اضافی می توانید اکثری از خصوصیت ها را فعال و یا غیرفعال کنید . هر چند در نوتیفیکیشن توشه اندروید به پیکربندی بیشتری دسترسی دارید اما احتمالا پیدا کردن یک خصوصیت مختص در آن پاره ای مشکل خیس از آی او اس باشد . به علاوه در نسخه آب نبات چوبی این مشکل را دارید که برای دسترسی به سوئیچ تنظیمات ناچار هستید دوبار نوتیفیکیشن بار را پایین بکشید .

5
– در اندروید خالص رابط کاربری دوربین چنگی به دل نمی زند در حالتی که یک موبایل مجهز به اندروید خالص خریداری کنید، و پیش از این آی وی اس داشته باشید به طور حتم جایگیری غیر مناسب تنظیمات و فقدان امکانات شما را آزرده خواهد کرد . ولی رابط کاربری دوربین آی وی اس علاوه بر سادگی فراوان کارآمد هست و نیازی ندارید تا منوهای اضافی برای دسترسی به خصوصیت های متفاوت را باز نمائید .

6
– برنامه ها صحیح می باشد که تعداد برنامه هایی که در گوگل پلی وجود دارند از اپ استور بیشتر هست . ولی عشق گسترش دهندگان به فعالیت در اپ استور عمده می‌باشد . این عشق و علاقه به این علت به وجود آمده که نتیجه حاصل از تولید برنامه در اپ استور اکثر می باشد . به همین عامل است که اکثری از برنامه مقدمه برای یوزرها آی وی اس در اپ استور ارائه می شوند و آن‌گاه از آن شیوه خود را به اندروید و گوگل پلی گشوده می کنند .

  • ۹۸/۱۲/۲۴
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی