مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

طراحی اپلیکیشن


با نرم افزار برندسازی فرمایید
حضور مستمر نرم افزار کسب و عمل شما بر روی گوشی مشتریان سبب ساز ماندگاری مارک شما در ذهن مخاطب و تاثیر گذاری و برندسازی می‌گردد. نرم افزار ابزار مهم و تاثیرگذاری در دیجیتال مارکتینگ میباشد. تبلیغات موبایلی که هر روز تکرار می‌گردد سبب ساز می گردد مخاطب به حضور مارک شما عادت نماید و برای خرید بقیه محصولاتتان هم مقاومت کمتری نشان دهد.

با مشتریان رابطه بدون واسطه برقرار فرمائید.
در نوشته‌ی علمی وفاداری مشتریان گفتیم که تداوم رابطه بی واسطه با مشتریان سبب ارتقا وفاداری مشتری می‌گردد. با نرم افزار می‌توانید یک شبکه ارتباطی بی واسطه با مشتریان تولید نمائید و نظرها و نقدها و پیشنهادات آنها‌را به راحتی اخذ فرمایید. همینطور آگهی در خصوص خبر‌ها، رویدادهای مهم، تخفیف ها ، کمپین ها به آسانی از روش نوتیفیکیشن انجام می‌شود.

وفاداری مشتری (Customer Loyalty) چه چیزی است؟
15 منش ارتقاء وفاداری مشتریان

اینک بخوانید
با نرم افزار اقبال چشم شدن خویش را بالا ببرید.
تا به هم اکنون اعتنا نموده اید که روزمره چندبار قفل موبایل خویش را گشوده میکنید و پیام ها و نوتیفیکیشن های خویش را نظارت میکنید. تعدادی توشه چشم شدن در روز با صرف کمترین هزینه رویای هر دیجیتال مارکتری میباشد. با ایجاد نرم افزار کسب و کارتان بخت چشم شدن مداوم به وسیله مشتری را به دست آورید. هرچند اکثر یوزرها طولانی تر از نرم افزار های شبکه‌های‌عمومی به کارگیری می‌کنند و ممکن میباشد بیش تر برنامه هایی که روی موبایل خویش نصب کرده اند را به کلی فراموش نمایند ولی این حضور همیشگی روی ورقه تلفن همراه و چشم شدن مداوم بوسیله استفاده کننده سبب تکوین یک تصویری خیالی از مارک شما میشود و مشتریان آیکن نرم افزار را به خیال و خاطر می سپارند.


با تولید نرم افزار کسب و کارتان بخت چشم شدن مداوم بوسیله مشتری را به دست آورید
با نرم افزار نیازهای مشتریان را رصد نمائید.
استعمال سهل خیس از نرم افزار سبب میگردد که مشتریان رابطه بیشتری با آن برقرار نمایند و رصد عمل های مخاطبین بی آلایش خیس انجام می‌گیرد در فیض نیازها و هدف های مشتریان اضافه قابل شناسایی میباشد. زمانی با اعتنا به خواست مشتریان تجهیزات تازه به نرم افزار بیشتر می‌کنید به مشتری حس ارزشمندی می دهید و ارتقای نرم افزار سبب ارتقاء وفاداری مشتریان می گردد.
 

  • ۹۸/۱۲/۲۲
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی