مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

طراحی سایت


یبگشسنبکسیبمک به تیک تم خوش آمدید.در‌این نوشته‌ی علمی به معرفی تاریخچه وردپرس میپردازیم.وردپرس در صدر یک سیستم مجانی بود که برای بلاگ نویسی استعمال میشد. تجهیزات فراوان وردپرس سبب شد که بلاگ نویسان متعددی طرفدار این اپلیکیشن باشند.


تاریخچه وردپرس
تاریخچه وردپرس
شاید تا به اکنون به تاریخچه وردپرس اعتنا نکرده باشید، وردپرس چی بوده؟ اصن از کجا به وجود اومده؟! سیستم رئیس محتوایی که اکنون برگزیدگان سیستم وبلاگدهی در دنیا بوده و نسبتاً نمیشه بگیم چیزی نادر داره. خب بگذریم.. ، امروز با ما همدم باشید تا درباره ی تاریخچه این سیستم دوستداشتنی باهم اطلاعاتی کسب کنیم :

وردپرس یک سیستم مدیر محتوا بدون پول فوق توسعه یافته برای ساخت گونه های تارنما و وب لاگ آموزشی، تجاری، علمی و حتی اداری است که در ۲۷ می سال ۲۰۰۳ در پروژه غالب b2 صورت گرفت.

وردپرس با گویش PHP برنامه نویسی گردیده و بوسیله MySql پشتیبانی می‌گردد و به یوزرها این اختیار رو قرار میده که هرجور دوست دارا‌هستند تارنما یا این که بلاگ متبوع خودشونو پباده سازی نمایند.

وردپرس را کریستیان اِسلِک دوست مت مولنوگ توصیه نهاد و از به عبارتی روز های نخستین وردپرس با سرعت تعجب آور ای به سوی دارای شهرت ترین و مالامال ابزار ترین سیستم وبلاگدهی گام نهاد و اکنون این سیستم مالامال طرفدارترین سیستم وبلاگدهی در دنیا میباشد.

نگاهی به تاریخچه تکوین وردپرس 
در مارس ۲۰۰۳، Global Multimedia Protocols Group تاسیس شد که در آن اولیه میکروفرمت‌ها نوشته شد
در آوریل ۲۰۰۴، خدمت اسم‌آشنای Ping-O-Matic تاسیس شد که با اعتنا در معنای آن سرویسی است که با به کار گیری از اون میشه پینگ کرد و موتورهای جستجویی مانند تکنوراتی را از به‌روز شدن بلاگ، مطلع کرد.
در می ۲۰۰۴، حریف سرسخت وردپرس که همون مووبل تایپ در آن دوره بود اذعان کرد که ارزش های سیستم تغییریافته و اکثری از یوزرها مووبل تایپ در پی اپلیکیشن جایگزین می گشتند که وردپرس به نیکی از این زمان بهره مند شد.
در اکتبر ۲۰۰۴، CNET مولنوگ (گسترش دهنده اصلی وردپرس) رو استخدام کرد تا برروی وردپرس فعالیت نماید و در اداره وب لاگ ها و رسانه های تازه به آن ها یاری دهد.
دسامبر ۲۰۰۴ مولنوگ bbPress رو عرضه کرد، سیستمی که مولنوگ در طی یک سری روز تعطیلات آن را نوشته بود.
 

  • ۹۸/۱۲/۲۲
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی