مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

طراحی اپلیکیشن


همانگونه که پیش از این متوجه شدید، امروزه درصد قابل توجهی از کاربران به طور منظم از طریق موبایل خرید می نمایند. بنابراین، توسعه و گسترش و طراحی اپلیکیشن فروشگاهی و خرید آنلاین مزایای پایین را برای شما به ارمغان خواهد آورد:

ارتقا فروش و رویش مخاطبان. اپلیکیشن های خرید به طور عمده برای بهبود منحنی فروش تولید می‌شوند. ویژگی های مختص بازاریابی اپلیکیشن اجازه میدهد تعداد مشتریان را تخت‌گاز افزایش یابد.
وفاداری مشتری. در حالتی‌که یک اپلیکیشن خرید ساخت فرمایید، مزیت رقابتی بیشتری خواهید داشت. مشتری معمولی شما قطعا یک گوشی هوشمند دارد و به طور فعال از آن استعمال می‌نماید. بنابراین، با توصیه به نصب یک اپلیکیشن گوشی، شما زندگی مشتریان خود را معمولی تر و بهتر مینمایید. علاوه بر این، شما می‌توانید از اطلاعات مربوط به اخلاق کاربر در اپلیکیشن فروشگاهی خود استفاده فرمایید تا بتوانید جایزه های فردی، تخفیف ها و پیشنهادات ویژه به مشتریان خود را ارائه دهید. این همگی منجر به ارتقاء فاکتور وفاداری میگردد.
فروش تازه در‌حالتی که شما متوجه شوید که چه‌گونه یک اپلیکیشن مانند آمازون (و یا حتی بهتر) طراحی نمایید، مشتریان شما مسلما از تمام مزایای همکاری با شما قدردانی خواهند کرد. و اولی خرید چیره به دومین، سوم، و در نهایت، خریدار معمولی را به یک مشتری منظم تبدیل خواهد کرد.
توسعه و گسترش تعامل با مشتری. شانس دعوت به یک رخداد مهم، برای اولین کسی که یک عیب گیری یا نظر در زمینه‌ی فرآورده شما ارائه دهد و یا اطلاع در خصوص ورود یک متاع جدید به بازار، مواردی می‌باشند که مشتری شما دوست دارااست و از آن لذت می برد. بدین ترتیب اپلیکیشن فروشگاهی به شما امداد می کند که با مخاطبین خود تعاملات بسیار نزدیکتری ایجاد فرمایید.
بهینه سازی فرآیندهای کسب و عمل داخلی شما باید یک اپلیکیشن خرید برای مدیریت شرکت خود با کارایی (و هزینه کمتری) ساخت کنید. به ما اعتماد نمایید، اگر یک اپلیکیشن در مشت داشته باشید، وظیفه رئیس و کنترل امور بسیار ساده تر می گردد.
 

  • ۹۸/۱۲/۱۹
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی