مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

آب بندی دیوار حائل


1. این شیوه این قابلیت را میدهد که رو بنا و زیرسازه با اعمال تمهیدات لازم در پروسه پباده سازی و ایجاد به ‌طور هم زمان اجرا و منجر عجله دریافت کردن فرآیند تولید می‌شود.
2. این شیوه با حذف بنا حائل موقت منجر صرفه‌جویی شایان توجه در هزینه‌های سرمایه‌گذاری می شود.
3. صرفه‌جویی در حین ایجاد باعث به کاهش هزینه‌ها میشود.
4. سطح ها آلودگی در سطح دست کم نگه داشته می گردند.
5. حجم بتن مصرفی بسیار کاهش می یابد و باعث به صرفه‌جویی در هزینه و کاهش بیرون شدن کربن می شود.
6. ترازو دخالت و مزاحمت در ترافیک خیابان‌های پیرامونی به دست کم می رسد. به‌خصوص در شغل های مرتبط با حمل و نقل همگانی استعمال از این نحوه باعث می شود که طرق حمل و نقل به زودی احیا شوند.
7. برای پروژه‌های گودبرداری که نصب پشت‌بند‌ها عملی وجود ندارد و جابجایی خاک می بایست به دستکم رسد این طریق بسیار مطلوب میباشد.
8. این نحوه تلاش بسیار گسترده‌ای برای ساختمان‌های دارنده طبقات زیاد زیرزمین دارااست.
9.با این شیوه می‌قدرت گرد هم آیی‌ را کاهش اعطا کرد.
10. با به کار گیری از این نحوه نیازی به فضای کاری وسیع برای تولید پی وجود ندارد و با حذف هزینه ایجاد بنا دربان گودبرداری، صرفه‌جویی اقتصادی خواهد شد.
11. ایجاد استرات‌های موقت برای حفاظت دیواره‌ها و ایجاد زیرزمین طی حفاری در‌این شیوه ضرورت ندارد. سیستم استرات‌های موقت اکثر وقت ها موقعیت فضای عمل را پیچیده مینمایند و از نگاه تولید بسیار گران میباشند.
12. با تولید زیرزمین با طبقه همکف در آستانه فعالیت، تاثیر وضعیت بد آب و هوایی بر روی خاک زیرین از دربین می‌رود. به‌تیتر نمونه تاثیر بارش بر دیواره‌های حفاری گردیده در طریق نیلینگ و انکراژ، به‌استدلال وجود دال طبقه به‌تیتر یک پوشش، حذف میشود.
13. سطح زمین با احداث سقف او‌لین زیرزمین بعنوان سطح اثر گذار جهت تجهیز مداوم سوله، عدم نفوذ به معابر پیرامون گود را میسر می‌کند.
14.قابلیت اجرای به طور همزمان کار های ایجاد بنا، تاسیسات برقی و مکانیکی هم‌زمان با ارتقا طبقات در پایین و روی زمین موجب ارتقاء سرعت اجرا و کوتاه شدن برنامه دوره بندی تولید میگردد.
 

  • ۹۸/۱۲/۱۹
  • شایلین عباسی

نظرات (۱)

عالی بود 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی