مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

طراحی اپلیکیشن آیا داشتن اپلیکیشن ووکامرس ضرورت دارد؟رویش فزایندۀ یوزرها موبایل در حین چندین سال گذشته نمایش توسعه اینترنت را به طور کاملً تغییر و تحول داده می‌باشد. امروزه صاحبان سایت ها تمایل بیشتری در داشتن اپلیکیشن های موبایلی به ویژه ایجاد اپلیکیشن های فروشگاهی دارند. به هیچ وجه مهم نیست که از اپلیکیشن اندروید، ios یا این که ... به کار گیری میکنید. می‌توانید از اپلیکیشن های گوشی به عنوان اپلیکیشن ووکامرس برای تحقق اهداف متنوع به کار گیری نمائید.در حالتی‌که شما یک وب سایت دوست داستنی وردپرس دارید و یا این که فروشگاهی اینترنتی با به کارگیری از ووکامرس فعال‌سازی نموده اید و قصد پباده سازی اپلیکیشن فروشگاهی را دارید، این نوشته‌ی علمی شما‌را با اهمیت یک اپلیکیشن گوشی آشنا می‌کند و شیوه های عالی برای تبدیل وبسایت وردپرس به اپلیکیشن فوق العاده ارائه می‌دهد. 

طراحی اپلیکیشن
چرا می بایست یک اپلیکیشن گوشی داشت؟درین عصر طلایی گوشی، که هرکس با دستگاه های تلفن هوشمند، تبلت، iPhones ، iPads و ... احاطه شده است توکل صرفا بر یک سایت به روی برگه کامپیوتر برای کسب و فعالیت دارای بهره نخواهد بود و شما را از این پتانسیل بالقوه محروم مینماید. همینطور زمان کسب درآمد طولانی خیس را از دست خواهید بخشید. با پباده سازی اپلیکیشن فروشگاهی (اپلیکیشن ووکامرس) دسترسی معمولی خیس به وبسایت فراهم می‌شود. بدین ترتیب عدم داشتن یک اپلیکیشن موبایل برای کسب و فعالیت، یک خطر می‌باشد که شما آن را دوست ندارید.ممکن می باشد سئوالات بخش اعظمی در ذهن داشته باشید. آیا داشتن یک وبسایت پاسخگو برای یوزرها گوشی کفاف نمیدهد؟ آیا اپلیکیشن ووکامرس سعی کافی را خواهد داشت؟ آری تا حدودی کافی خواهد بود، ولی درصورتی که میخواهید یوزرها گوشی را با برخی از خصوصیت های گسترش یافته مانند اعلان ها، به روزرسانی های منظم محتوا و جستجوی آفلاین، قدرتمندتر فرمائید، می بایست اپلیکیشن گوشی خویش را که دارای مزایای فراوانی میباشد داشته باشید. از تمامی مهمتر دسترسی به یک اپلیکیشن موبایل با یک لمس، بسیار وا رفته خیس از سایت می‌باشد که نیازمند تایپ URL سایت در تلفن می باشد. و این دلیلی میباشد که تمامی به کار گیری از اپلیکیشن فیس بوک را به جای اینترنت سایت ترجیح می‌دهند.

چه وقتی داشتن اپلیکیشن موبایل ضرورت پیدا مینماید؟اگرچه یک وبسایت دارای مزایای زیادی می‌باشد، اما در برخی مورد ها نیازمند ارائه سرویس به استعمال کننده به روی دستگاهی که به کار گیری می‌کند خواهد بود. برای مثال:


بازی: یک اپلیکیشن شایسته ترین گزینش برای یک بازی رقابتی میباشد.عملکرد: در‌حالتی که نیازمندی های شما یگانه به گوشی است، مانند تماس گرفتن، اس ام اس و... کارکردن با اپلیکیشن معمولی خیس خواهد بود.دسترسی آفلاین :در‌حالتی که می‌خواهید برای یوزرها خویش قابلیت دسترسی آفلاین به محتوا را فراهم نمایید، می بایست به تولید یک اپلیکیشن موبایل بیاندیشید.به کار گیری منظم: در‌صورتی‌که میپندارید که یوزرها به شرایط منظم از برنامه شما به کار گیری می‌کنند، پس داشتن یک اپلیکیشن منطقی می‌باشد.تجارت الکترونیک: درصورتی که محصولاتی را آنلاین به فروش میرسانید، برای شما موثر خواهد بود که فروشگاه الکترونیکی خویش را به یک برنامه تجارت الکترونیک تبدیل فرمائید. تجزیه و چک اخلاق و رفتار خرید مشتریان نشان می‌دهد که بیش خیس از یک چهارم از خریداران ابتدا متاع مورد نظر خویش را در اپلیکیشن کاوش مینمایند. در واقع اپلیکیشن های فروشگاهی به مشتریان اجازه میدهند تا درباره ی پیشنهادات و تخفیف های فعلی دکان ها و قیمت ها آگاه شوند، خرید آنلاین انجام دهند یا این که شایسته ترین زمانه برای رفتن به دکان را پیدا نمایند. بدین ترتیب، صاحبان وب سایت های فروشگاهی میتوانند و می بایست با تولید اپلیکیشن فروشگاهی یک ابزار قادر به مشتریان خویش برای خرید کالاها و سرویس ها ارائه دهند.
 

  • ۹۹/۰۱/۱۸
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی