مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


بایستی اعتقاد و باور نتایج فرمایید سیستمی دارید که در آن معیارهای یوزرها نو، یوزرها تکراری، زمان فرصت صرف گردیده در نرم افزار و جایی که بیشترین تایم در آن صرف گردیده است را مشاهده کنید. سوای این سیرتکامل تجزیه و استدلال ها، اندازه گیری توفیق نرم افزار شما غیر ممکن میباشد. با در نظر گرفتن و گمان نمی توانید یک بیزنس برنده فعال سازی فرمایید.

ردیابی KPI ها در حساب App Store Connect، به شما آرم میدهد که کدام کامپوننت های نرم افزار، شایسته ترین حاصل را تولید کرده و کدام یک نیاز به بهبود دارا‌هستند. به عنوان مثال، فرض نمایید اکثر یوزرها از یک خصوصیت نرم افزار، که شما در بالا آن را تحت عنوان کامپوننت اساسی نرم افزار خویش در حیث نمی گرفتید، به کار گیری می نمایند. بنابراین مطابق این داده ها، میتوانید تصمیم بگیرید که آن خصوصیت بیشتر در همگی اسکرین ها در دسترس‌ قرار گیرد. طراحی اپلیکیشن در مشهد این خصوصیت را به homepage خویش اضافه کرده یا این که آن را در side menu، به بالا منتقل نمایید.

از یوزرها خویش، فیدبک بخواهید

مدام درپی این باشید تا از یوزرها خویش برخورد اخذ نمائید. اما پیش از او‌لین فعال سازی، احتمالا تحقیقاتی اجرا داده و یا این که از بعضی دوستان نظرشان را جویا گردیده اید. با این اکنون، بیشتر این موردها بر پایه ی شهود خودتان بوده میباشد. ولی اعتنا داشته باشید، وقتی که نرم افزار را برای نخستین دفعه اعمال کردید، مشتریان حقیقی مخاطب از نرم افزار را خواهید داشت. از آن‌ها بپرسید که درخصوص اپلیکیشن چه فکر میکنند. حتی در شرایطی که از شنیدن برخی جواب ها تنفر داشته باشید، اکنون این حیث شما وجود ندارد که اصلی میباشد، اینک تمامی چیز به مشتریان و یوزرها حقیقی و واقعی شما مربوط میگردد.

خجالتی نباشید، مشتریان دوست دارا‌هستند که درباره ی افکارشان از آن‌ها پرسش گردد. نگران نباشید، کسانی که نمیخواهند پاسخی دهند، تنها شمارا نادیده خواهند گرفت. ولی کاربرانی که درین مقوله کمپانی می نمایند، در توفیق نرم افزار شما سپرده گذاری کرده و به شما برخورد حقیقی و واقعی میدهند. می بایست به خیال و خاطر داشته باشید که چه فیدبکی با هراس از تغییرات یاور میباشد و چه فیدبکی با خوف از ارتقا هزینه رابطه داراست. براین اساس سوال های خویش را به طوری از مشتریان بپرسید که به آن‌ها قابلیت درستگو بودن را بدهد.

نهایتا جواب‌های یوزرها به شما یاری می‌نماید تا خصوصیت هایی را که می بایست در مرحله آن‌گاه روی آن فعالیت فرمایید، حق تقدم بندی فرمایید. از جمله، شاید چیزی در ذهن دارید که آنقدری برایتان اساسی میباشد، که میخواهید به محض اینکه زمان پیدا کردید، طراحی برنامه کرده و آن را ایفا دهید. البته چنانچه مشتریان شما حقیقتا آن را نمی‌خواهند، عقلانی میباشد که پول خویش را هدر ندهید. در سود، این پول را برای آنچه که آن‌ها می‌خواهند خرج نمائید، تا بتوانید آنان را در نرم افزار خویش نگه دارید.

پیوسته به تفکر بهبود نرم افزار تلفن همراه خویش باشید

هیچ اپلیکیشنی بدون نقص وجود ندارد. حتی برنده ترین نرم افزار های روی کره زمین نیز، دائما آپ تو دیت می گردند. نسخه نو نرم افزار شما می بایست بر طبق فیدبک یوزرها باشد، که در مرحله قبلی درباره ی آن حرف کردیم.

زمانی مجدد تغییراتی در اپلیکیشن ساخت‌و‌ساز می کنید، بایستی به عبارتی مراحلی را که در طی فرایند توسعه و گسترش به کارگیری کرده‌اید، دنبال فرمایید. مدام پیش از اینکه نرم افزار در دسترس مردم قرار گیرد، آن را از دید ضمانت چگونگی رسیدگی فرمایید.

نکته دیگری که می بایست هنگام به روز یک نرم افزار به آن اعتنا داشته باشید، آزمایش رگرسیون (regression testing) میباشد. استقرار دوباره برای خصوصیات یا این که به روز های نو، می‌تواند خطاها جدیدی ساخت نماید که در پیشین وجود نداشت. همان چیزی که با نسخه گذشته فعالیت میکرد، به جهت تغییرات ساخت‌و‌ساز گردیده در حین آپدیت رسانی، عمل خویش را متوقف نموده است.

براین اساس هر فرصت که تغییراتی در نرم افزار شما ساخت و ساز شد، حتی در حالتی که خرد باشند، بایستی به عقب برگردید و فرایند QA را مجدد اعمال دهید. این صرفا رویکرد برای باور از اینکه رگرسیون و فساد تازه در نرم افزار چهره نداده میباشد، میباشد.

عنایت نشر نسخه های نو نرم افزار خویش را به هیچ وجه حداقل نگیرید. یوزرها به شما فیدبک داده و انتظار دارا‌هستند که شما تغییراتی در نرم افزار ساخت فرمائید. بطور کلی، عدم بهبود نرم افزار بوسیله شما، می‌تواند سبب گردد که یوزرها، دیگر از آن استعمال نکنند.

ساپورت و حفظ از نرم افزار

مدام نیاز به اصلاح و مراقبت مداوم از نرم افزار وجود خواهد داشت. به همین استدلال بسیار اصلی میباشد که دسته توسعه و گسترش خویش را محافظت نمایید. ضمن اینکه اپلیکیشن شما با نسخه های تازه عرضه میشود، سیستم ادله های تلفن همراه ها نیز با به روز هایی عرضه می شوند. می بایست مطمئن گردید که نرم افزار شما با واپسین نسخه های نرم‌افزار اپل و اندروید سازگار میباشد.

سطح ها تطابق و قوانین نیز می‌تواند تغییر تحول نماید. از جمله، می بایست مطمئن گردید که نرم افزار شما با مقررات دیتا مانند GDPR در اروپا یا این که CCPA در کالیفرنیا همخوانی دارااست. در حالتی که credit card payments را پراسس می کنید، می بایست بر اساس با PCI باشد. در شرایطی‌که داده ها مدیکال را رئیس میکنید، نرم افزار بایستی بر اساس با HIPAA باشد. طبیعی میباشد که‌این لیست همچنان ادامه دارااست.

همگی این وضعیت نیاز به مراقبت مداوم دارااست. همچنانکه نرم افزار شما متقاضی ها بیشتری پیدا می نماید، باید برای تامین و ساپورت مشتری، طراحی برنامه فرمائید. در صورتی‌که استفاده کننده سوالی داشته یا این که به امداد نیاز داشته باشد، چه اتفاقی خواهد به زمین خورد؟ احتمالا در اولِ شغل، می توانید این زمینه را به تنهایی مدیر نمائید. ولی در مقیاس بزرگتر، به طور تقریب نمی توانید صدها یا این که هزاران مسیج احتمالی را رئیس فرمایید.

 

بدین ترتیب ممکن میباشد مورد نیاز باشد یک گروه فروش نیز استخدام فرمایید. همگی اینها بعد از فعال‌سازی نرم افزار در مجموعه ساپورت قرار گرفته و در واقع المنت هایی از پیشرفت نرم افزار گوشی می‌باشند که مدام قرار میباشد با آن ها راز و فعالیت داشته باشید. در فیض اعتقاد و باور نتیجه ها نمائید که مبنی بر آن‌ها، طراحی برنامه و میزان دارایی مایحتاج را دارید.

  • ۰۱/۱۲/۰۳
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی