مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

بدین پرسش جواب دهید، که حقیقتا نرم افزار شما برای کوشش به چه چیزی نیاز داراست؟ براین اساس آغاز آن خصوصیات را بسازید و آن گاه نگران چیزهای دیگر باشید. پیشرفت نرم افزار حدودا امری نامحدود میباشد. حواس پرت شدن در حین فرآیند ایجاد کرد و حیف کردن هدف ها اساسی،طراحی اپلیکیشن در مشهد  قابلیت پذیر میباشد. با سپری شد یک یا این که دو ماه از پروژه، اعلام کردن این جملا‌ت سهل میباشد: \"بیایید این خصوصیت را هم اضافه کنیم\" یا این که \" در صورتی اپلیکیشن بتواند این فعالیت را نیز ایفا دهد بهتر وجود ندارد؟\" این مفاد صرفا تایم و پول از شما میگیرند و حتی می‌توانند تلاش مهم نرم افزار را نیز از دربین ببرند. شما مدام میتوانید به عقب برگردید و خصوصیت هایی را اضافه نمایید.

MVP در اصل استخوان های خالی نرم افزار شماست. بیاموزید که چه‌گونه یک نرم افزار را تنها با اجزای ضروری آن بسازید. نگران پیاده سازی خوشگل یا این که مفاد فرعی نباشید، چون این الان اساسی وجود ندارد. مثلا، فرض نمائید در حالا تشکیل داد یک نرم افزار پیام رسانی می‌باشید. MVP شما طرحی میباشد که به دو یوزر اذن میدهد برای یکدیگر پیام ارسال نمایند. همان شما آغاز به تشکیل داد خصوصیت چت ویدیویی یا این که تنظیمات پیکربندی برای تغییر‌و تحول فونت، آپلود عکس یا این که تهیه رنگ بکگراند نمیکنید. به خاطر داشته باشید، MVP یک نرم افزار بدون نقص وجود ندارد، البته همچنان چیزی بیش تر از یک نرم افزار آزمایشی میباشد.

10- ضمانت چگونگی

زمانی که فعالیت MVP به انتها رسید، شما یک نرم افزار کاربردی دارید و می بایست آن را پیش از استقرار آزمایش کنید. این نرم افزار می بایست روی پلتفرم های حقیقی و واقعی گوشی آزمایش گردد. روش های مختلفی برای به کار گیری از اپ شما وجود داراست، بدین ترتیب مسئول ضمانت چگونگی می بایست آن را در کلیه موردها تحلیل نماید.

فی مابین PWA ،iPhone ،iPad، دستگاه‌های Android، اسمارت فون ها، تبلت‌ها و مورد ها دیگر، اعتقاد نتیجه ها نمایید که نرم افزار به طور آنلاین، آفلاین و غیره عمل می نماید. ممکن میباشد دستگاه هایی با نسخه های گوناگون قابل انعطاف افزاری یا این که سایزهای متعدد اسکرین، مشکلاتی داشته باشند که در مکان دیگری یافت نمی‌شوند. بدین ترتیب صرفا یک توشه نرم افزار را روی گوشی خویش آزمایش نکنید و سازه را بر این بگذارید که کلیه جا به صحت شغل می نماید.

آیا واقعانیاز می باشد که به کسی پول دهید تا نرم افزار شما‌را آزمایش کند؟ آیا نباید پیشرفت دهنده نرم افزار بتواند یک اپ عاری از باگ ساخت نماید؟ مطمئنا در زوتوپیا نرم افزار ها بطور بدون نقص ساخته می شوند و نیازی به آزمایش ندارند. ولی در دنیای حقیقی وواقعی، بسط‌دهندگان باگ‌ها را می‌نویسند و در یافتن باگ های خویش بسیار بد میباشند.
براین اساس یک دارای تخصص ضمانت چگونگی می تواند وارد فعالیت گردد و ایرادات نرم افزار را پیش از عرضه به بازار پیدا نماید. خیلی عالی می‌گردد که در حال حاضر این اشکالات را شناسایی کنیم، چون در غیر این شکل، یوزرها آنها‌را پیدا خواهند کرد.

درصورتی که مشتری باگ هایی را کشف نماید، برای توفیق بلندمدت اپلیکیشن شما مشکلاتی ساخت می گردد. ضمن آزمایش نرم افزار بوسیله یک دارای تخصص (QA specialist)، میتوانید با یوزرها حقیقی و واقعی امکان استعمال آن را آزمایش فرمائید. به‌این خواسته میتوانید نرم افزار را به دوستان، خانواده و همیاران خویش بدهید. هنگامی نرم افزار را فعال سازی میکنید نیازی وجود ندارد که بدون نقص باشد. البته در وضعیت ایده آل، عالی میباشد تک تک باگ ها و ارورها را از دربین ببرید. تغییرات User experience و user interface را می قدرت بعدا تنظیمات نمود.

11- استقرار نرم افزار
مجال آن رسیده میباشد که نرم افزار خویش را به طور واقعی در مشت یوزرها حقیقی قرار دهید. اکنون تمرکز اساسی شما بایستی روی تایم و visibility باشد. به‌این خواسته اعتقاد نتیجه ها فرمایید که نرم افزار، برای استفاده کننده آخری تماما کاربردی میباشد.

برای اینکه نرم افزار شما به بازار عرضه گردد، باید آن را به نرم‌افزار استورهای گوناگون ارسال فرمائید. ملزومات مختلفی برای نرم افزار های Google Play Store و Apple App Store وجود داراست. براین اساس بایستی پیش از جاری ساختن این فرایند، آحاد راهبرد های متعدد مرتبط با ارسال را ادراک فرمائید.

پروسه استقرار نرم افزار بسته به روال گسترش ای که تعیین می‌کنید گوناگون خواهد بود (که تا قبل از این در نصیب قبل از پیشرفت به آن پرداختیم).

اقدامات مایحتاج بعد از فعال سازی نرم افزار گوشی
فعلا شما خاطر گرفته اید که چه طور یک نرم افزار بسازید. این عالیه! ولی مراحل گسترش نرم افزار تلفن همراه بعد از استقرار آن به نقطه پایان نمی‌رسد. بعداز فعال‌ساز‌ی هنوز شغل های متعددی برای اعمال دادن وجود دارااست، که نباید از آن ها غافل گردید

مارکتینگ نرم افزار

نرم افزار شما یک کسب و کار میباشد، پس حواستان بدین مورد باشد. آیا تصمیم دارید سوای هیچ سیرتکامل تبلیغی، بیزنس تازه فعال‌ساز‌ی نمایید؟ واضح میباشد که اینطور نمی‌شود. ممکن میباشد شایسته ترین نرم افزار را در عالم داشته باشید، ولی چنانچه کسی از آن اطلاعی نداشته باشد، کارایی شما اهمیتی نخواهد داشت. نرم افزار شما بایستی به صورت مطلوب، بازاریابی گردد تا دقت یوزرها را جلب کند. میتوانید با هدایت بازدیدکنندگان به سایت و نرم افزار خویش آغاز نمایید.

اعتقادوباور نتیجه ها فرمایید که تا حد قابلیت در پلتفرم‌های بازاریابی دیجیتال حضور دارید. شبکه هایی را که یوزرها شما بیشترین مجال را در آن ها میگذراند، حق تقدم بندی فرمائید. نرم افزار خویش را در شبکه های رسانه های اجتماعی مانند رخ بوک، اینستاگرام، توییتر و لینکدین تبلیغ نمایید. در صورتی نسل جوان غرض شماست، می توانید حتی این نرم افزار را در Snapchat و TikTok تبلیغ فرمائید.

تبلیغات ویدیویی و app demonstrations ساخت‌و‌ساز فرمایید. آن‌گاه آن ویدیوها را در یوتیوب آپلود نمایید. ایده پشت استراتژی بازاریابی نرم افزار شما، بایستی بر جذب یوزرها تازه متمرکز باشد. براین اساس دامنه دسترسی خویش را پیشرفت داده و از ترکیبی از استراتژی های مارکتینگ استعمال نمائید. بازاریابی نرم افزار گوشی شما، هیچ گاه متوقف نخواهد شد و احتمالا استراتژی هایتان در زمان مجال تغییر تحول خواهد کرد.

روند اول کمپین های بازاریابی، در غایت می‌تواند آتی نرم افزار شما‌را معین نماید. بدین ترتیب پیش از روز فعال سازی، استراتژی های بازاریابی نرم افزار را اعمال نمایید. تبلیغ زودهنگام نرم افزار، پیش از اینکه نرم‌افزار برای دانلود در دسترس مردم باشد، عموم را مشتاق و هیجان زده می نماید. افزون بر آن حتی می‌توانید یک پیج، با عنوان coming soon ساخت‌و‌ساز کرده و دقت بیشتری را به سمت خویش معطوف نمائید.

KPI ها را ردیابی فرمایید

آیا نرم افزار شما تا به امروز چیره بوده میباشد؟ فقط شیوه برای جواب دادن بدین پرسش، ردیابی KPIها یا این که شاخص های کلیدی تلاش میباشد. چک نرم افزار و KPI شما بایستی بالاتر از معیارهای عملکردی نرم افزار، از قبیل سرعت و فرصت آپ دیت باشد. KPI ها را مطابق روش تطابق یوزرها با نرم افزار خویش ردیابی (Track) و اندازه گیری (measure) فرمایید.

آیا عموم نرم افزار را دانلود می نمایند؟ چندبار؟ آیا یوزرها نرم افزار را نگه می دارا هستند یا این که آن را بعداز مدتی حذف می نمایند؟ هر یک سری وقت یکبار عموم از نرم افزار استعمال دوباره می نمایند؟
می بایست اعتقاد نتیجه ها فرمایید سیستمی دارید که در آن معیارهای یوزرها تازه، یوزرها تکراری، بازه زمانی مجال صرف گردیده در نرم افزار و جایی که بیشترین تایم در آن صرف گردیده است را ملاحظه کنید. فارغ از این سیرتکامل تجزیه و استدلال ها، اندازه گیری توفیق نرم افزار شما نا ممکن میباشد. با در نظر گرفتن و گمان نمی توانید یک تجارت چیره فعال سازی فرمائید.

ردیابی KPI ها در حساب App Store Connect، به شما نشانه می‌دهد که کدام کامپوننت های نرم افزار، شایسته ترین حاصل را تولید کرده و کدام یک نیاز به بهبود دارا هستند. به عنوان مثال، فرض نمایید اکثر یوزرها از یک خصوصیت نرم افزار، که شما در صدر آن را تحت عنوان کامپوننت مهم نرم افزار خویش در حیث نمی گرفتید، به کارگیری می نمایند. براین اساس بر پایه ی این داده ها، می‌توانید تصمیم بگیرید که آن خصوصیت بیشتر در همگی اسکرین ها در دسترس‌ قرار گیرد. این خصوصیت را به homepage خویش اضافه کرده یا این که آن را در side menu، به بالا منتقل نمایید.

از یوزرها خویش، فیدبک بخواهید

مدام در ادامه این باشید تا از یوزرها خویش برخورد اخذ فرمائید. ولی پیش از او‌لین فعال‌ساز‌ی، احتمالا تحقیقاتی اجرا داده و یا این که از برخی دوستان نظرشان را جویا گردیده اید. با این هم اکنون، بیشتر این مورد ها مبنی بر شهود خودتان بوده میباشد. ولی دقت داشته باشید، زمانی که نرم افزار را برای نخستین دفعه اعمال کردید، مشتریان حقیقی و واقعی کاربر از نرم افزار را خواهید داشت. از آن ها بپرسید که راجع‌به نرم‌افزار چه می‌پندارند. حتی چنانچه از شنیدن برخی جواب ها تنفر داشته باشید، اکنون این حیث شما وجود ندارد که اساسی میباشد، فعلا همگی چیز به مشتریان و یوزرها حقیقی و واقعی شما مربوط می‌شود.خجالتی نباشید، مشتریان دوست دارا هستند که در زمینه ی افکارشان از آنان پرسش گردد. نگران نباشید، کسانی که نمی‌خواهند پاسخی دهند، تنها شما‌را نادیده خواهند گرفت. ولی کاربرانی که در‌این مقوله کمپانی می نمایند، در توفیق نرم افزار شما سپرده گذاری کرده و به شما برخورد حقیقی و واقعی میدهند. می بایست به خیال داشته باشید که چه فیدبکی با خوف از تغییرات همدم میباشد و چه فیدبکی با هراس از ارتقاء هزینه رابطه دارااست. براین اساس سوال های خویش را به طوری از مشتریان بپرسید که به آنان قابلیت درست گو بودن را بدهد.

  • ۰۱/۱۲/۰۲
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی