مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

سازه بر آنالیز های جانور، موفق اساسی رقابت طراحی اپلیکیشن در بین حقیقت مجازی و حقیقت افزوده، موسسات فعال در مسئله کسب و کار الکترونیک مانند آمازون، علی پدر و eBay می باشند که در کل بیشترین فایده را از بازار AR/VR به دست خواهند آورد.

6) کیف پول گوشی و درگاه های پرداخت
نحوه‌های پرداخت فارغ از تماس به عبارتی چیزی می باشند رایا پارس که امروزه اکثر مشتریان از مجموع نرم‌افزار‌هایی که به کار گیری می‌نمایند، انتظار دارا‌هستند. یک تغییر تحول تدریجی البته قابل‌اعتنا به طریق ای که یوزرها ترجیح میدهند، خرید نمایند. ما به صورت تدریجی به کیف پول همپا و ارزهای دیجیتال عادت کرده ایم. کسب و کار یار با توفیق به یک شرایط خرید ترجیحی تبدیل شده است. بدین ترتیب، برای استحصال و امور، application ارائه یک تجارب app عالی، یکدست ‌سازی دروازه‌های پرداخت و همینطور کیف پول همدم (مانند آمازون پرداخت، گوگلwallet ، PayPal و غیره) که رمزنگاری مطمئن گردیده اند، در سال ۲۰۱۹ به اجزا اساسی عمل تبدیل شود.

7) بیزینس اینجانب ها بیشتر در انسجام ابری (Cloud Integration ) سرمایه‌گذاری می‌نماید
سال‌ها طولانی شد، ولی دنیا در غایت به فرضیات ارائه‌ گردیده از سوی رایانش ابری و یکدست‌ سازی تبدیل شد. معمولی سازی عملیات، کاهش هزینه‌ها در میزبانی، ذخیره‌سازی عالی و گنجایش لود، یاروهمدم با ارتقا حفظ مخاطب، بخشی از مزایای پیشرفت نرم افزار تلفن همراه بر روی ابر میباشد.

8) اپ‌های فوری در هم اکنون داخل شدن می‌باشند 
۲۰۱۶ سال ساخت و ساز نرم‌افزار‌های فوری – اپلیکیشن های یار ساکن – نرم افزار تلفن همراه که از حیث اندازه خرد‌خیس از اپ‌های معمول، مخاطب پسندبودن، بسیار مطلوب، و اینکه نیازی به بارگیری ندارند. همانگونه که‌این اسم علامت می دهد، آنها نیازی به دانلود نداشتند. نرم افزار‌های فوری پروسه خیر در ۲۰۱۹ طی خواهند کرد به این ترتیب مجال انتظار برای نصب هم از در بین می‌رود.

9) امنیت نرم افزار گوشی برای جلب دقت بیشتر
آری میدانیم که چیز نو‌ای وجود ندارد، البته با داخل شدن Uber و قبول هک، و حتی اعتراف چهره بوک و گوگل به خطاهای امنیتی خویش، پیشرفت دهندگان نرم افزار در پی سرمایه‌گذاری بیشتر در امنیت سایبری خواهند بود، با دقت به اینکه آن مستقیما با حریم سری اطلاعات و ضوابط هواخواهی مرتبط میباشد. ذهن‌های بلندتر درین صنعت بایستی روی عمل بیایند تا هر سیرتکامل نا امنی در حوزه اپ‌های گوشی را از فی مابین ببرند.

  • ۰۱/۰۹/۰۲
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی