مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

درین متن به تحقیق و معرفی لهجه نرم‌افزار نویسی اندروید می‌پردازیم.آشنایی مشخصات،مزیت ها و معایب اشکال لهجه نرم افزار نویسی اندروید درین متن شکل می‌گیرد.


اپ نویسی برای سیستم استدلال اندروید طراحی اپلیکیشن یکی‌از پرکاربرد ترین اشکال اپلیکیشن نویسی میباشد. انگیزه آن نیز به کارگیری ی زیاد و عملکرد این سیستم استدلال میباشد؛ ولی می بایست بدانید که کدام یک گویش های اپ نویسی مطلوب می باشند. درین متن به لهجه اپ نویسی اندروید  رایاپارس و شایسته ترین آنها میپردازیم و معرفی میکنیم.امکان های هر مورد و خصوصیت های آن‌ها قادر است در‌این که کدام گویش نرم افزار نویسی را برای پیاده سازی یک نرم‌افزار برای اندروید در لحاظ بگیرید  و کدام یک جزو شایسته ترین لهجه های اپ نویسی اندروید است،شما‌را ارشاد می نماید.

گویش اپ نویسی اندروید

جاوا یک لهجه اپلیکیشن نویسی اندروید به حساب آورده می شود. application در واقعیت این لهجه اپ نویسی قانونی اندروید بوده و به وسیله توسعه و گسترش اندروید استودیو مدد می‌شود. یادگیری این لهجه اپلیکیشن نویسی اندروید پاره ای دشوار خیس از سایر لهجه های نرم‌افزار نویسی است. کاتلین نیز از سایر لهجه نرم‌افزار نویسی اندروید به حساب می‌آید. این گویش دو‌مین گویش نرم افزار نویسی اندروید محسوب گردیده و عمر جاوا را ندارد و یادگیری آن نیز مقداری سهل خیس میباشد.c  و c++ نیز جزو گویش هایی محسوب میگردند که اندروید از آنان حمایت می نماید. برای آن که بتوانید یک بازی برای اندروید و تلفن همراه پیاده سازی نمائید این دو لهجه بسیار مطلوب میباشند. گویش اپلیکیشن نویسی اندروید بیسیک بسیار دیرین بوده البته با این وجود همچنان جزو لهجه های اپ نویسی اندروید محسوب میشود. کورونا برای ابزار های یکسری پلتفرمی مطلوب میباشد و از مزایای استعمال از این لهجه نرم افزار نویسی اندروید به کار گیری از کتاب منزل ی محلی آن است.

جاوا

همانگونه که در بخش گذشته گفتیم جاوا یک گویش های اپ نویسی اندروید به حساب آورده می شود. برای آن که یک شخص بخواهد طرحی برای اندروید پیاده سازی نماید می بایست اندروید استودیو را اخذ و نصب کند. این نرم‌افزار بوسیله گوگل معرفی گردیده است و عمل را برای برنامه نویس ها اندروید بسیار ریلکس خیس نموده است. لهجه اپلیکیشن نویسی جاوا برای هر قابل انعطاف افزاری و هر پلت فرمی مطلوب میباشد البته کاربرد مهم آن برای اپ های پایین اینترنت میباشد. این که جاوا می‌تواند در پلت هیبت های گوناگون آیتم استعمال قرار بگیرد آن میباشد که دارنده یک ماشین میباشد که در هر سیستم استدلال نصب می گردد. دستگاه های دارنده سیستم استدلال اندروید نیز این ماشین را دارااست و میتوانند کد های گویش اپ نویسی اندروید جاوا را چک کنند.

  • ۰۱/۰۸/۲۵
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی