مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

مزایای پوشه AAB اندروید
جایگزینی پوشه apk با aab دارنده مزایایی میباشد  طراحی اپلیکیشن که در‌پی به آن میپردازیم:

سفارشی سازی منابع برنامه برای مخاطب که کاهش وسعت پایانی برنامه در میان ۳۵ تا ۵۰ درصد را در ادامه دارااست. یوزرها تنها کدهای مصرف شده در یک نرم‌افزار و منابع مورد نیاز را دانلود خواهند کرد. در‌این‌حالت‌، نرم‌افزار‌ها سریع خیس دانلود رایاپارس گردیده و تجربیات کاربری بهتری را به همپا دارااست.
signing بوسیله استور به مکان نرم افزار نویس اجرا می‌شود.
امنیت نرم افزار‌ها به‌انگیزه دشوار‌خیس application شدن قابلیت و امکان تغییر‌و تحول برنامه‌ها در آجل، ارتقاء خواهد یافت.
بروزرسانی و بسط برنامه بهبود مییابد چون بروزرسانی فقط برای یک نوع hardware یا این که دستگاه خاص قابلیت پذیر میباشد.
با استعمال از خصوصیت Play Asset Delivery برهه زمانی فرصت جابجایی امکان ها و هزینه ها کاهش پیدا می نماید. بازی ها متناسب یا این که دستگاه یوزرها seo میگردند.
معایب فرمت AAB اندروید
جایگزینی پوشه apk با aab دارنده معایبی میباشد که درپی به آن میپردازیم:

به انگیزه ساین شدن اپ بوسیله استورها، یوزرها فقط نرم‌افزار را از به عبارتی استوری می‌توانند به روزرسانی نمایند که برنامه را از آنجا دانلود کرده‌اند.
بعلت ساین شدن اپلیکیشن به وسیله استورها، آن ها نفوذ بیشتری بر روی نرم افزار‌ها دارا‌هستند. این قضیه نگران کننده وجود داراست که در حالتی که سرورهای استور مثلا گوگل هک گردد تمام نرم افزار‌ها در معرض خطر خواهند بود.
ثانیا این دعوا صورت گرفته میباشد که قابلیت و امکان ساخت‌و‌ساز backdoor جهت نفوذ بر روی اپلیکیشن‌های لبریز کاربر (همانند پیام رسان‌ها) برای استورها مهیا گردیده‌است که با فشار دولت‌ها ناممکن وجود ندارد.
پژوهش و رفع غلط برای برنامه نویس ها بسیار مشقت بار خیس گردیده است، به این دلیل‌که پیش از این امکانش بود برای یک استفاده کننده دارنده غلط خروجی ایجاد کنیم و در انتظار آزمایش وی باشیم ولی در پوشه aab زیرا نرم افزار تنها به وسیله استور ساین می‌گردد، قابلیت و امکان اینگونه چیزی نیست.
 این پوشه‌ ها برای یوزرها حرفه ای اندروید بسیار پر استفاده و ضروری میباشد. از آنجایی که گوگل همواره تاکید می نماید که در گزینش منبع دانلود فولدر های خویش اعتنا نمائید و پوشه های APK را فقط از Google Play اخذ و نصب فرمائید، این گرفتاری به وجود آمده که در آجل گوگل هم همانند اپل به سمت انحصار گرایی رود و جلوی استورهای غیر گوگلی را بگیرد.

  • ۰۱/۰۷/۲۳
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی