مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

فایربیس چیست؟ فایر بیس در اپلیکیشن نویسی اندروید طراحی اپلیکیشن چه کاربردی دارااست؟ گونه های خدمت Firebase کدام ها میباشند؟ در‌این نوشته‌ی‌علمی اندروید می‌خواهیم به‌این سوالهای جواب دهیم. پس برای یادگرفتن فایربیس در اندروید این مقاله از نوشته‌علمی الکامکو را تا پایان بخوانید تا با آن آشنا گردید.


فایربیس چیست؟
فایربیس گوگل (Google Firebase) همانگونه که از اسمش پیداست رایاپارس یکی‌از خدمت های عالی گوگل برای امداد به برنامه نویس ها میباشد تا بسط دهندگان بتوانند اپلیکیشن های iOS ، Android و اینترنت را توسعه و گسترش دهند.

شما برای اینکه بخواهید مبادرت به ایجاد کرد application نرم افزار اندروید یا این که ios یا این که اینترنت فرمایید می بایست شغل های متعددی برای سمت سرور اجرا دهید و API های مختلفی پیاده‌سازی فرمایید که اینکارها فرصت متعددی میخواهد. بخاطر همین گوگل با معرفی فایربیس (firebase) اعمال این امور را بسیار معمولی خیس و راحتتر نموده است. در واقع نرم‌افزار Firebase از یک‌سری خصوصیت‌هایی تشکیل شده که برنامه نویس ها میتوانند با ادغام کردن آنان نیاز های خویش را برطرف نمایند.

فایربیس همینطور قابلیت و امکان مخلوط با پلتفرم های دیگری نظیر اندروید، iOS، Web و Unity را دارااست.

تاریخچه کوتاه: شناخت با Firebase
فایربیس یک ارائه دهنده خدمت ابری و پشتوانه برای کمپانی‌ های ارائه دهنده خدمت در سان فرانسیسکو و کالیفورنیا میباشد. این مجموعه تعدادی کالا که آیتم به کارگیری گسترش دهندگان اپلیکیشن تلفن همراه یا این که اینترنت را پیاده سازی نموده است.

Firebase در سال ۲۰۱۱ به وسیله اندرو لی و جیمز تامپلین تأسیس شد و در آوریل ۲۰۱۲ مقر داده ابری بی‌پندار خویش را فعال‌ساز‌ی کرد.

متاع نخستین Firebase یک مقر داده ای بی‌ تامل بود که با رابط نرم‌افزار نویسی نرم افزار خویش به گسترش دهندگان این اذن را می بخشید تا داده‌های خویش را از مشتریان گوناگون، ذخیره و همگام سازی نمایند. در اکتبر ۲۰۱۴ کمپانی گوگل این مجموعه را از آن خویش کرد.

  • ۰۱/۰۷/۲۱
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی