شرایط: درین نصیب، میتوانید محصولی را که اضافه می کنید در سه حالت قرار دهید:
در دسترس: کالا قابلخرید میباشد و مشتری قادر است به سبد خرید بیفزاید.
به زودی: کالا اکران داده میشود البته قابلیت و امکان خرید نیست.
توقف ایجاد: درین حالت، جنس همچنان در کاغذ رئیس غرفه باقی می ماند، البته مشتریهای شما نمیتوانند این مال را در غرفهتان ببینند. هر وقت تمایل به ساخت دوباره محصولتان گرفتید، این آیتم را دستکاری فرمایید.
ارزش مال به ریال: درین بخش، تا ۱۲ رقم میتوانید بها متاع را به ریال تثبیت فرمائید.
خلاصه معرفی مال: درین بخش، تا ۲۵۰ کاراکتر (حدود شصت ـ هفتاد واژه و کلمه) می توانید متاع را معرفی فرمائید.
متن این بخش تأثیر متعددی بر تصمیم مشتری برای خرید و طراحی اپلیکیشن یا فرآورده شما دارااست. پیدا شدن شما در موتورهای جستوجو مثل گوگل هم بستگی متعددی بهاین بخش داراست. پس این قسمت را دورازشوخی بگیرید. در صورتی می خواهید در این مورد بیشتر بدانید، راهنمای تایپ کردن خلاصه معرفی کالا در بلاگ باسلام را بخوانید.
معرفی بی نقص فرآورده: در شرایطی که نصیب معرفی بدون نقص کالا را بدون نقص فرمایید، به بیشتر چشم شدن جنس و ارتقا احتمال فروش آن امداد کردهاید. به عبارتی نکته مهم که در اسم و خلاصه معرفی متاع گفته شد، دراین مکان هم خیلی اصلی و مؤثر میباشد.
کوشش فرمایید متن معرفی بدون نقص مال، با عنا وین متنوع، کوتاهخیس، جالبخیس و خواندنیخیس باشد. گهگاه تماشاچی با دیدن یک تیتر نظرش به قرائت مجموع متن جلب می گردد. برای اینکه معرفی محصولتان ریلکسخیس خوانده گردد، بهتر میباشد متنتان را به یک سری نصیب تقسیم نمائید و برای هر قسمت یک تیتر بگذارید . میتوانید برای محصول ها یک محصول و یک نوع، یک متن شبیه در نصیب معرفی بدون نقص کلیه آن ها بگذارید.
کلیدواژه : دراین نصیب برای هر کلیدواژه تا ۴۰ کاراکتر می توانید تایپ نمایید. با نگارش هر واژه و زدن آیتم «اضافه کردن»، آن واژه و کلمه کلیدواژه می شود. همینطور با کلیک روی آرم ضربدر کنار کلیدواژههای گذشته، میتواند آنهارا حذف فرمائید.
کلیدواژه دو کاربرد دارااست. یکی از این که در جستجویهای اینترنتی چشم میشود و سبب ترقیب کردن مشتریان می شود. دوم این که کلیدواژهها، برچسبهایی میگردند که در ذیل برگه جنس اکران داده میگردد و بازدیدکننده میتواند با کلیک روی هریک از آنها، تصاویر و متن خلاصه معرفی مجموع تولیدات دارنده این برچسب را ببیند. همینطور در شرایطی که خویش شما فرآورده دیگری دارید که با این کالا، در کلیدواژههایی مشترک میباشند، این برچسبهای یاری مینماید تمامی تولیدها شبیه شما هم چشم شوند.
شیت دوم: دستهبندی مال
دومی مرحله اضافه کردن جنس، کاغذ دستهبندی جنس میباشد که در آن دستهبندیهای مو جود در بازار اجتماعی باسلام، اکران داده میشود. دراین مکان برای محصولتان یک کدام از بازارچهها و راسته مرتبط با آن را گزینش نمائید و مورد «مرحله بعد از آن» را کلیک فرمایید.
- ۹۹/۰۶/۰۴