مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


در‌این مقاله تلاش داریم تارنما Apkpure را که در مسئله دانلود از پلی استور بسیار کاربردی ست ، معرفی کنیم . در واقع این وب سایت را میتوان ذیل عنوان تبدیل کننده ای حرفه ای برای اپلیکیشن های جان پباده سازی اپلیکیشن دار در بازار دانست .با سرای وب همدم باشید .

پباده سازیطراحی اپلیکیشن  
اپلیکیشن پلی‌استور مرجعی غنی از اپلیکیشن‌های اندرویدی بوده که میلیون‌ها اپلیکیشن بدون‌پول و پولی را در خود جای داده و بدون نقص ترین مرجع اندرویدی را در اختیار کاربران قرار داده می باشد . با این هم اکنون، استفاده از آن برای بعضا کشورهای عالم، از جمله کشور کشور ایران با دردسرهای اکثری یار می باشد و محبوبیت هر چه بیش تر مارکت‌های داخلی از گزاره مایکت، فراری بودن کاربران را از پلی‌استور نشان می‌دهد . مارکتی که بدون نرم افزار‌های گذر از تحریم، هیچ عکسی در آن بارگذاری نمی‌شود و کم نرم افزار‌هایی نیز که گزینه‌ی دانلود آنها فعال است، از سرعت بسیار کمی هنگام دانلود برخوردارند . اما زمینه اصلی که تارنما‌های تبدیل کننده‌ی لینک پلی‌استور، به فولدر دانلودی را به وجود آورد و با‌گاز نیز به محبوبیت رساند، ترجیح کاربران به دانلود بازی و برنامه‌ها از طریق رایانه و بعد از آن انتقال آن به گوشی بود؛ امکانی که حتی مارکت‌های داخلی نیز راه‌حل ای برای آن پیدا نکردند و برای دانلود برنامه‌ها و بازی‌ها، می بایست اپلیکیشن مارکت‌های متبوع را در گوشی نصب می‌کردید . از همین رو، ابزارهای آنلاین برای تبدیل و دانلود این اپلیکیشن‌ها بخشی از مهمترین نیازهای کاربران اندرویدی شدند؛ به گونه ای که شاید شما نیز برای تبدیل‌های خود از وب سایت‌هایی همچون Apk Downloader به کار گیری نمایید .
با این نیز اکنون پیشنهاد میکنیم که همین هم اکنون یک زمانه به تارنما معرفی شده در این پست، یعنی Apkpure .com بدهید تا متوجه شوید با یک کدام از بهترین وب سایت‌های مو جود درین زمینه آشنا شوید .


Apkpure برخلاف همتایان خود، تنها یک دانلود کننده‌ی صرف نیست . بلکه با وارد کردن نام یا این که این که آیدی یا این که این که لینک و لینک و پیوند هر اپلیکیشن، این تارنما اقدام به دانلود تمام پروفایل نرم افزار متبوع می کند و علاوه بر لینک دانلود، اسکرین شات‌ها، توضیحات انگلیسی، و کلیه اطلاعات دیگری که در پلی‌استور موجود است را نیز برای شما به وب سایت خود منتقل میکند تا بتوانید سوای خطاها تحریم یا این که این که لودنشدن سایت یا این که این که تصاویر، کاملا کار کشته به به کار گیری از برنامه‌ها و اطلاعات آن ها باشید . آرشیو و دیتابیس Apkpure به قدری کامل است که می‌توانید با کلیک روی نام خالق‌ی برنامه یا این که این که بازی مورد نظر، به دیگر اپلیکیشن‌های ساخت شده به وسیله آن تیم نیز دسترسی داشته باشید . دیگر نیاز نیست با وارد کردن لینک پلی‌استور در تارنما‌هایی همچون EvoziApkDownloader صرفا به لینک و لینک و پیوند دانلود پوشه آیتم نظرتان بسنده نمایید . به کمک Apkpure میتوانید به اسکرین شات‌ها و توضیحات فایل‌ها نیز دسترسی داشته باشید تا اپلیکیشن‌های آیتم نظرتان را با اطمینان و با دوراندیشی بیشتری دانلود نمایید . این وب سایت دارنده محدودیت زمانی در لینک‌های تبدیل شده نیست و نرم افزار‌هایی که بوسیله شما یا این که این که دیگر کاربران تبدیل می شوند، در سرورهای این وب وب سایت باقی می مثل . از همین رو می‌توانید تنها با جستجوی بخشی از اسم برنامه نیز، اپلیکیشن مورد نظرتان را پیدا نمایید . برتری دیگری که Apkpure نسبت به وب سایت‌های دیگر دارااست تبدیل پروفایل اپلیکیشن‌های پولی می باشد . به گونه ای که اگرچه لینک و پیوند دانلودی در فعالیت نخواهد بود، البته تمام اطلاعات، اسکرین شات‌ها و… را در چنگ شما قرار خواهد داد که امری بسیار کارآمد برای برخی کاربران خواهد بود .
 

  • ۹۸/۱۲/۲۷
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی