مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

آب بندی دیوار حائل


بنا پاسبان یا این که دیوار حائل

بنا دربان یا این که دیوار حایل دیواری میباشد که بتواند بصورت یک بنأ نگه دارای و توکل گهگاه برای پایداری بنأ دیگر، یا این که دوری از ریزش، و مهار خاک‌های تپه‌ها یا این که دیگر عارضه ها طبیعی مشرف به جاده‌ها یا این که ساحلی در حدود دریاها و دامنه‌های غیرطبیعی و در مجموع هر جا که احتیاج به توکل‌گاهجانبی باشد استعمال شود. وجود خاک محدود در بین دو طول متفاوت و نیز در جاهایی که منظره نیاز شدیدی به تکوین دارااست، یا این که برای انگیزه ویژه‌ای مانند کشاورزی در دامنهٔ کوه‌ها و تپه‌ها از دیوار یا این که دیواره‌های حائل به کارگیری می‌گردد. دیوار حائل قادر است بصورت‌های وزنی، طره‌ای، پشت‌بنددار پباده سازی شود.

ساختار دیوارهای حائل به سیرتکامل‌ای پباده سازی گردیده‌اند که مقاومت خاک را در قبال فشار جانبی که در اثر شیب‌های غیرطبیعی پدید می آید ارتقاء دهند. از این دیوارها در حالتی که ساخت شیب‌های متبوع بیشتراز زاویهٔ گرد‌همایی خاک آن حیطه اختلاف سطح ساخت نماید به کار گیری می‌گردد.

پباده سازی دیوار حائل :

مهم‌ترین برهان در طرح ومحاسبهٔ این سیرتکامل دیوارها شناسایی و برآورد نیروی فشار جانبی خاک بر آنان میباشد. در دست گرفتن پایداری در قبال واژگونی و لغزش و گنجایش باربری مجاز خاک تحت پی دیوار به آشنایی ظریف این نیرو و محل نقطه اثر آن بستگی داراست بعداز آن می‌قدرت با استعمال از دین‌طومار‌های دارای اعتبار به محاسبات ضخامت و میلگردهای توزیعی و اصلی دیوار مبادرت نمود.
 

  • ۹۸/۱۲/۲۱
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی